pps bestanden en words

wilma

pps bestanden en words
hoi
ik heb een tijdje al vista en leer steeds meer
maar ik kan nog steeds geen pps bestanden openen als
ik daar een mailje van krijgt,hij download hem wel maar speelt het niet af via
media speler(had ik niet bij xp ging die gelijk spelen)ben nu al 4uur bezig
maar kom er niet uit.ik heb wel net microsofft office geinstaleert en nog
doet die het niet.
dit gaat ook zo als ik een mail krijg van me werk(words documenten)gaat ook
niet open wel open maar ik zie dan eerst rare tekens dan kanik pas lezen,dit
had ik nooit met me xp
ik hoor van jullie thx alvast gr wilma
~~ G.C ~~

Re: pps bestanden en words
Deze bestanden worden alleen geopend als U Office op Uw pc heeft staan met
als onderdelen, word ( doc) en Powerpoint ( pps)

Succes

GC

wilma schreef op 22-10-2007 16:49:
> [...]
> niet open wel open maar ik zie dan eerst rare tekens dan kanik pas lezen,dit

..pps bestanden: horen af te spelen in MS Powerpoint (niet in de
mediaplayer). Powerpoint is onderdeel van MS Office.
Direct afspelen vanuit e-mail bijlagen, zie:
http://www.vistabits.nl/powerpoint_windows_mail.htm

..doc bestanden: horen te openen in MS Word, onderdeel van MS Office.
Willen ze niet me**** goed openen: eerst opslaan op schijf,
Shift-Rechtsklik erop, Programma kiezen ... , Word aanwijzen en onderaan
een vinkje zetten ('altijd ... enz ').

wilma

Re: pps bestanden en words
hoi hoi thx dat je antw maare wel goed lezen he haha ik heb office op me pc
vanmiddag gedaan en nog kan ik niks grr...heb geprobeert die van karelv
te doen maar snap en geen h.l van ik als leek
gr wilma

"~~ G.C ~~" wrote:

> Deze bestanden worden alleen geopend als U Office op Uw pc heeft staan met
> als onderdelen, word ( doc) en Powerpoint ( pps)

> [...]

lacojo

RE: pps bestanden en words

"wilma" wrote:

> [...]
> niet open wel open maar ik zie dan eerst rare tekens dan kanik pas lezen,dit

Download de powerpoint 97 viewer en installeer deze, dan werkt het wel.
ppview97.exe
~PC-freakİ~

Re: pps bestanden en words
Op Sun, 23 Dec 2007 03:11:01 -0800, schreef lacojo
<lacojo@discussions.microsoft.com> het volgende.

>Download de powerpoint 97 viewer en installeer deze, dan werkt het wel.
>ppview97.exe

PowerPoint Viewer 2003 is beter, maar als Wilma office al geinstalleerd
heeft kan ze al .pps bekijken, of Powerpoint is niet geinstalleerd
natuurlijk.
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=nl

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl