Installatie van stuurprogramma's

dran

Installatie van stuurprogramma's
Hallo..............
Bij het opstarten van Windows Vista Ultimate gaat hij telkens
stuurprogramma's zoeken en wel deze:
In het schermpje staat dit te lezen.

Installatie van stuurprogramma's
De apparaten zijn gereed voor gebruik
De software voor dit apparaat is geinstalleerd.

VIA Standard PCI to PCI Bridge
PCI standard PCI to PCI bridge
3Com EtherLink PCI TPO NIC (3C900B-TPO
High Definition Audio-besturing
Realtek High Definition Audio

Bestaat er een oplossing voor dat Windows deze stuurprogramma's vasthoud?
Vriendelijke Groeten Nard

Re: Installatie van stuurprogramma's
dran schreef op 22-10-2007 16:14:
> [...]
> Realtek High Definition Audio
>
> Bestaat er een oplossing voor dat Windows deze stuurprogramma's vasthoud?

Is dit iets?:
http://www.vistabits.nl/driver_insta...ds_opnieuw.htm

dran

> Is dit iets?:
> http://www.vistabits.nl/driver_insta...ds_opnieuw.htm

Bedankt Karel, zeer goed van je heb het uitgevoerd en nu geen schermpje
meer.
Groetjes, Nard.

Johan *

Re: Installatie van stuurprogramma's
"dran" <nard@nomail.invalid> schreef in bericht
newsB0E5FC0-7C5A-4FDE-96E1-5F0D70B7BEB3@microsoft.com...

> Bedankt Karel, zeer goed van je heb het uitgevoerd en nu geen schermpje
> meer.
> Groetjes, Nard.

Beste Karel,

Ook ik heb dat probleem met printerdrivers (HP), dat ze steeds opnieuw
ge´nstalleerd willen worden. Ik heb de stappen in "driver installatie steeds
opnieuw" gevolgd, maar kreeg na het invoeren van "System32" de foutmelding :
"Kan DevicePath niet bewerken. Er is een fout opgetreden bij het schrijven
van de nieuwe inhoud van de waarde".
Hoe los ik dat op ?

Groet.

--
Johan *

Johan * schreef op 24-10-2007 12:16:

> [...]
> foutmelding : "Kan DevicePath niet bewerken. Er is een fout opgetreden
> bij het schrijven van de nieuwe inhoud van de waarde".

Heb je Administrator-rechten? Wnt blijkbaar mag je geen waarden in het
register veranderen ...
Als je regedit zˇ opstart: typ regedit.exe in het zoekvak , rechtsklik
dan bovenaan op regedit.exe en kies 'Als administrator uitvoeren' .
Gaat het dan wÚl ??