Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads
Recommended Download



Welcome to the Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads, YOUR Largest Resource for Windows Vista related information.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so , join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Driver Scanner

dos progjes

microsoft.public.nl.windows.vista






Speedup My PC
Reply
  #1 (permalink)  
Old 10-22-2007
PetervB
 

Posts: n/a
dos progjes
Ik heb nog een paar dos progjes die ik vanuit vista wil draaien. Dat loopt
prima alleen krijg ik een erg klein beeld. Minder dan 1/4 van mijn scherm.
Maximaliseren geeft geen groter beeld.
Moet ik hier mee leren leven of kan het ook op schermgrootte????
vr gr Peter

Reply With Quote
Sponsored Links
  #2 (permalink)  
Old 10-22-2007
karelV
 

Posts: n/a
Re: dos progjes
PetervB schreef op 22-10-2007 11:30:
> Ik heb nog een paar dos progjes die ik vanuit vista wil draaien. Dat
> loopt prima alleen krijg ik een erg klein beeld. Minder dan 1/4 van mijn
> scherm. Maximaliseren geeft geen groter beeld.
> Moet ik hier mee leren leven of kan het ook op schermgrootte????
> vr gr Peter


Rechtsklik op de blauwe balk bovenaan - Eigenschappen , tab Lettertypen.
Speel daar wat mee.
Van Venster <--> Full screen : Alt-Enter

--
karelV
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 10-22-2007
Frans
 

Posts: n/a
Re: dos progjes
PetervB wrote:
> Ik heb nog een paar dos progjes die ik vanuit vista wil draaien. Dat
> loopt prima alleen krijg ik een erg klein beeld. Minder dan 1/4 van
> mijn scherm. Maximaliseren geeft geen groter beeld.
> Moet ik hier mee leren leven of kan het ook op schermgrootte????
> vr gr Peter


Kan het niet testen, zit achter een XP-versie, maar als ik rechtsklik op de
bovenbalk kan ik bij eigenschappen instellen wat ik wil


Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old 10-22-2007
karelV
 

Posts: n/a
Re: dos progjes
Frans schreef op 22-10-2007 11:58:
> PetervB wrote:
>> Ik heb nog een paar dos progjes die ik vanuit vista wil draaien. Dat
>> loopt prima alleen krijg ik een erg klein beeld. Minder dan 1/4 van
>> mijn scherm. Maximaliseren geeft geen groter beeld.
>> Moet ik hier mee leren leven of kan het ook op schermgrootte????
>> vr gr Peter

>
> Kan het niet testen, zit achter een XP-versie, maar als ik rechtsklik op de
> bovenbalk kan ik bij eigenschappen instellen wat ik wil
>

En verandert er dan niets als je op het tabblad Lettertype een ander
lettertype kiest ???

--
karelV
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old 10-22-2007
Frans
 

Posts: n/a
Re: dos progjes
karelV wrote:
> Frans schreef op 22-10-2007 11:58:
>> PetervB wrote:
>>> Ik heb nog een paar dos progjes die ik vanuit vista wil draaien. Dat
>>> loopt prima alleen krijg ik een erg klein beeld. Minder dan 1/4 van
>>> mijn scherm. Maximaliseren geeft geen groter beeld.
>>> Moet ik hier mee leren leven of kan het ook op schermgrootte????
>>> vr gr Peter

>>
>> Kan het niet testen, zit achter een XP-versie, maar als ik
>> rechtsklik op de bovenbalk kan ik bij eigenschappen instellen wat ik
>> wil

> En verandert er dan niets als je op het tabblad Lettertype een ander
> lettertype kiest ???


Bij Eigenschappen zijn een aantal tabbladen en die hebben invloed. Jawel,
ook lettertypen.
Advies: laat je lontje groeien: "Gras onder mijn voeten"


Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old 10-22-2007
PetervB
 

Posts: n/a
Re: dos progjes

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht
news:%23eYG2FJFIHA.5208@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...
> PetervB schreef op 22-10-2007 11:30:
>> Ik heb nog een paar dos progjes die ik vanuit vista wil draaien. Dat
>> loopt prima alleen krijg ik een erg klein beeld. Minder dan 1/4 van mijn
>> scherm. Maximaliseren geeft geen groter beeld.
>> Moet ik hier mee leren leven of kan het ook op schermgrootte????
>> vr gr Peter

>
> Rechtsklik op de blauwe balk bovenaan - Eigenschappen , tab Lettertypen.
> Speel daar wat mee.
> Van Venster <--> Full screen : Alt-Enter
>
> --
> karelV


bedankt
vr gr Peter

Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
comandi dos Sig. Franco Carrato microsoft.public.it.windows.vista 1 11-19-2007 20:51
DOS Programme Erich P. microsoft.public.de.windows.vista.registry 6 06-30-2007 13:06
DOS-Fenster Detlef microsoft.public.de.windows.vista.sicherheit 4 05-10-2007 19:25
Re: Dos Application jcbertsch microsoft.public.windows.vista.general 0 03-25-2007 01:52




All times are GMT +1. The time now is 05:17.




Driver Scanner - Free Scan Now

Vistaheads.com is part of the Heads Network. See also XPHeads.com , Win7Heads.com and Win8Heads.com.


Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 RC 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120