Windows sidebar

Daan

Windows sidebar
Sinds een dag of twee werkt de sidebar niet meer.

Ik heb systeemherstel al geprobeerd en als ik hem in configuratiescherm aan
en uit zet reageert hij ook niet. Als ik de sidebar via Program files -
Windows sidebar wil openen werk dit ook niet.

Bij opstarten in MSconfig staat hij aan en zou dus gewoon moeten opstarten.

PS. Laaste tijd geen andere software geinstalleerd.

Iemand een andere oplossing dan een nieuwe installatie van Vista?

Groeten Daan.

Re: Windows sidebar
Daan schreef op 22-10-2007 10:05:
> [...]
>
> PS. Laaste tijd geen andere software geinstalleerd.
>
> Iemand een andere oplossing dan een nieuwe installatie van Vista?

Helpt dit?:
http://www.vistabits.nl/sidebar_gadg...e_vierkant.htm

Mamamegs

Re: Windows sidebar
karelV pretended :

> Helpt dit?:
> http://www.vistabits.nl/sidebar_gadg...e_vierkant.htm

Je moet deze hebben:
http://www.vistabits.nl/sidebar_verdwenen.htm

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Re: Windows sidebar
Mamamegs schreef op 22-10-2007 12:21:

> Je moet deze hebben:
> http://www.vistabits.nl/sidebar_verdwenen.htm

Mamamegs: zou het een goed idee zijn om beide links bij de 'S' te zetten
op de site ;-) ?

Mamamegs

Re: Windows sidebar
karelV used his keyboard to write :

> Mamamegs: zou het een goed idee zijn om beide links bij de 'S' te
> zetten op de site ;-) ?

Ik zat me net hetzelfde te bedenken! lol
Dus, hierbij, onder de sssss. ;-)

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

albatros@edpnet.be

Re: Windows sidebar

"Mamamegs" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:mn.b3477d7a6e974912.72151@wilgeenmail.invalid ...
> karelV used his keyboard to write :

> Ik zat me net hetzelfde te bedenken! lol
> Dus, hierbij, onder de sssss. ;-)

Volgende oplossing werkte bij mij.
sidebar niet te zien.
Icon wel in de taakbalk (rechts)
Klik hierop met de rechter muisknop en kies eigenschappen, kies even iets
zodat de knop toepassen kan aangeklikt worden.
Als de sidebar opstart, verander terug naar oorspronkelijk stand van
eigenschappen.

> Problemen met Windows Vista?
> Kijk eens op www.vistabits.nl
>

> Windows Vista Problems?
> www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Daan

Re: Windows sidebar
Alvast bedankt voor de reacties. Maar helaas heb ik nog geen oplossing.

Ik blijf zoeken.

"albatros@edpnet.be" wrote:

> [...]

> zodat de knop toepassen kan aangeklikt worden.
> Als de sidebar opstart, verander terug naar oorspronkelijk stand van

Hallo allemaal.

Het is gelukt. En wel via deze link.

http://www.vistabits.nl/sidebar_verdwenen.htm

Bedankt allemaal.