is vista nu zo slecht?????

PetervB

is vista nu zo slecht?????
Ik gebruik zelf Vista en heb geen enkel probleem gehad anders dan dat
sommige software en hardware niet altijd compatible was. Dat is geen fout
van Vista maar van de hardware /software leverancier die het spul op tijd
hadden moeten updaten. Ik heb lichte problems als ik zelfs microsoft
programma's moet valideren dan is dat irritant . Dat je bepaalde progjes
niet gewoon eenmalig kan goedkeuren is een minor foutje. Als ik alle ellende
hier lees is het n.m.m. zelden Vista zelf maar altijd de randverschijnselen,
of heb ik het mis??????????????
Is het weer meehuilen met de wolven in het bos ??? microsoft is per
definitie troep???? want als je dat zegt ben je goed bezig????
vr gr Peter

Jawade

Re: is vista nu zo slecht?????
In article <3B0F62D8-017C-4DF6-A609-09DECCE1E34B@microsoft.com>, PetervB <lagrappenl@hotmail.com> says...
> [...]
> Is het weer meehuilen met de wolven in het bos ??? microsoft is per
> definitie troep???? want als je dat zegt ben je goed bezig????

Dus als MS weer zo nodig een nieuw OS moet uitbrengen omdat de kas
natuurlijk weer gespekt moet worden, zijn gelijk de softwareboeren
die niet stel-op-sprong een compatilele versie uitbrengen, fout?
Verder denk ik dat veel problemen voortkomen uit het niet genoeg
modern zijn van de hardware. Vista is te vroeg uitgebracht, er
zaten nog teveel fouten in. Zorg voor een eigen onderbouwde mening
door er voldoende over te lezen.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
OldBoy

Re: is vista nu zo slecht?????
"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.2185a4c138b908509897af@news.microsoft.com ...
> [...]

> natuurlijk weer gespekt moet worden, zijn gelijk de softwareboeren
> die niet stel-op-sprong een compatilele versie uitbrengen, fout?

Ze hebben 2 1/2 jaar de tijd gehad om de drivers aan te passen :-)

PetervB

> [...]

> modern zijn van de hardware. Vista is te vroeg uitgebracht, er
> zaten nog teveel fouten in. Zorg voor een eigen onderbouwde mening

Ik kan je reaktie niet zo goed begrijpen. Iedereen wist toch dat vista eraan
kwam dus kon voorbereid zijn. Dat er oude hardware is kan microsoft niks aan
doen . Ik heb boven nog wat oude pc┬┤s staan ik zal het niet in mijn hoofd
halen daar iets anders dan windows 98 op te draaien.
Ik krijg dus een eigen mening door voldoende te lezen??? Ik heb juist het
idee dat ik vaak onzin lees. Mijn eigen ervaringen tellen dus blijkbaar niet
en die zijn 99% positief.
het is erg makkelijk om te schoppen en te slaan .
vr gr Peter

Jawade

Re: is vista nu zo slecht?????
In article <9B0C98F2-3D65-4A7F-BD63-6EECE4245FC2@microsoft.com>, PetervB <lagrappenl@hotmail.com> says...

> [...]

> en die zijn 99% positief.
> het is erg makkelijk om te schoppen en te slaan .

Nee, niet doen. :-) Natuurlijk vorm je mede een mening door je
ervaringen, maar die zijn natuurlijk alleen persoonlijk, of van
nog enkele personen om je heen. Mijn ervaring met Vista is prima,
maar ik houd er wel rekening mee dat ik het niet vaak gebruik Ŕn
dat er veel klachten over Vista zijn. Maar Vista zal het wel
redden, je kunt het zo bekijken dat ze a.h.w. nog in de testfase
zitten, en het alleen maar beter wordt. Soft- en hardware-
producenten kijken altijd naar de afzetmogelijkheden, en zullen
pas compatible software en drivers leveren als er voldoende vraag
is. Die vraag wordt nu pas groot genoeg naar mijn idee, dus het
gaat de goede kant op.

In article <27B05AFA-BAA3-4777-B324-851EA49F3BD8@microsoft.com>, OldBoy <nono@planet.nl> says...
> "Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
> news:MPG.2185a4c138b908509897af@news.microsoft.com ...

> Ze hebben 2 1/2 jaar de tijd gehad om de drivers aan te passen :-)

Waar vervolgens 2 jaar niemand om vraagt...

> In article <27B05AFA-BAA3-4777-B324-851EA49F3BD8@microsoft.com>, OldBoy
> <nono@planet.nl> says...

> Waar vervolgens 2 jaar niemand om vraagt...

Maar dan breekt de vraag los en ze hebben niets gedaan.
De softwareboertjes doen het volgens mij bewust: de consument moet gewoon
nieuw spul kopen.

Jawade

Re: is vista nu zo slecht?????
In article <B1028557-6B47-40A3-A891-FAC3E96245CB@microsoft.com>, OldBoy <nono@planet.nl> says...
> [...]

> Maar dan breekt de vraag los en ze hebben niets gedaan.
> De softwareboertjes doen het volgens mij bewust: de consument moet gewoon

Zou kunnen meespelen. Maar als de consument daar achter komt, is
het juist weer slecht voor ze. Dus ze kijken volgens mij wel uit.

En verder... het duurt maar kort om een driver te ontwikkelen als
alle info er is.

[...]
Geert

> [...]

> Bootmanager (+Vista), ClrMBR, DiskEditors, POP3lezer, Filebrowser,
> Kalender (Agenda, Dagboek), Webtellers en IP-log, Linux-Diskeditor

Niemand vraagt toch om een nieuw model van een bepaalde auto en toch worden
ze ook praktisch elke vier jaar vernieuwd met alle kinderziekten vandien. De
leveranciers van accesoires moeten dan toch ook hun produkten aanpassen aan
de nieuwe modellen en daar hoor ik niemand over klagen.

Wat ik wil zeggen : Elke leverancier brengt nieuwe produkten uit waarom zou
microsoft het dan niet doen ?

Jawade

Re: is vista nu zo slecht?????
In article <zR0Ti.168597$zI2.8716314@phobos.telenet-ops.be>, Geert <geertost@telenet.be> says...

> [...]

> de nieuwe modellen en daar hoor ik niemand over klagen.
>
> Wat ik wil zeggen : Elke leverancier brengt nieuwe produkten uit waarom zou

Is ook niks vreends of ongewensts aan. Maar het gaat voornamelijk
om de markt. Voor Vista werd het eigenlijk hoog tijd. Alleen is
het jammer dat er vrij veel klachten zijn. En die software en
drivers komen er steeds meer, omdat de markt daarom vraagt. Je zag
dat in het verleden ook, nieuwe drivers lieten vaak op zich
wachten. Nu is het een goed idee om een jaartje te wachten met een
nieuw OS, maar als iedereen dat gaat doen, schiet het niet op. Dan
komen veel drivers nog later. Daarom werd bij een nieuw systeem
dan ook uitsluitend Vista geleverd. En goedkoop. Opdat de mensen
maar Vista gaan gebruiken. Ik wacht nog even. Ik heb het wel, maar
niet als "werk-OS". Volgend jaar maar...