Vastlopen van computer

marco

Vastlopen van computer
Help.

Ben in het bezit van een Acer T671 met windows vista home premium, alle
update geinstalleerd, computer loopt regelmatig vast, cursor beweegt wel maar
bijvoorbeeld msn is niet te starten, andere programma's geven na opstarten
direct reageert niet, al een totale recovery gedaan, geeft geen oplossing.

Wie kan mij helpen.
Gaarne mailen naar schoolenberg@home.nl

vriendelijke groet,

Marco Schoolenberg.

Jake

Re: Vastlopen van computer

"marco" <marco@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> direct reageert niet, al een totale recovery gedaan, geeft geen oplossing.

Dit soort problemen kun je altijd terugvinden in de eventviewer. Daar staat
dan precies in wat er fout gegaan is en waarom.

Jake

Re: Vastlopen van computer

"Jake" <jake000@home.nl> wrote in message

> "marco" <marco@discussions.microsoft.com> wrote in message

> Dit soort problemen kun je altijd terugvinden in de eventviewer. Daar
> staat dan precies in wat er fout gegaan is en waarom.

Ik heb de Engelse versie en ik weet niet wat die event viewer in het
Nederlands is,
Je kunt hem zo vinden door onder help and support "event viewer" in te
tikken.

GJ.Oomens

Re: Vastlopen van computer
Jake wrote:

> Ik heb de Engelse versie en ik weet niet wat die event viewer in het
> Nederlands is,
> Je kunt hem zo vinden door onder help and support "event viewer" in te
> tikken.

'Logboeken'.

--
G├ęrard
TvK

Re: Vastlopen van computer

"marco" <marco@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> direct reageert niet, al een totale recovery gedaan, geeft geen oplossing.

Daar je ook al een totale recovery hebt gedaan, ga ik er van uit dat dit een
hardware probleem en geen software probleem is.
De door jouw genoemde problemen komen zeer vaak voor als het geheugen niet
goed is.
Gezien de prijs en de specificaties van dit model, kan ik me heel goed
voorstellen dat er geheugen in zit van een niet al te beste kwaliteit of
merk.
Vervang het geheugen eens en kijk of het dan wel goed draait.