upgrade van Vista Home edition naar Ultimate

DoDo60

upgrade van Vista Home edition naar Ultimate
Kan iemand mij vertellen of zonder ingewikkelede toestanden kan worden
geupgrade van Home edition naar Ultimate. Het betreft beide engelstalige en
originele versies. De Home edition is een voor-geinstalleerde versie op een
HP Desktop computer die ik na de aanschaf van een engelstalige Windows Vista
Ultimate edition heb gekocht. Ik wil dus deze Ultimate op de betreffende
HPdesktop installeren. Ik heb enkele informatie berichten gelezen over de
mogelijkheden middels een Upgrade tool maar daar niet echt iets in kunnen
vinden over mijn situatie.
Paul

Re: upgrade van Vista Home edition naar Ultimate
http://www.microsoft.com/windows/pro...deadvisor.mspx

Groet, Paul

"DoDo60" <DoDo60@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> mogelijkheden middels een Upgrade tool maar daar niet echt iets in kunnen

koze

> [...]

> mogelijkheden middels een Upgrade tool maar daar niet echt iets in kunnen

koze

> [...]

> mogelijkheden middels een Upgrade tool maar daar niet echt iets in kunnen

JA,
PC opstarten, DVD met Ultimate er in doen, setup laten draaien, voor upgrade
kiezen key invoeren voor Ultimate en de rest komt vanzelf in orde.

Ko.

TP

RE: upgrade van Vista Home edition naar Ultimate
Beste DoDo60,

Op zich gaat dat eenvoudig. Via optie op bureaublad van HP kun je
rechtstreeks upgradelicentie kopen. Die krijg je gemaild. Vervolgens moet de
DVD Anytime hebben en als je die niet hebt bij koop upgraden aanvragen
(gratis). Binnen 2 weken ontvang je die. Als die DVD in huis uc55ebt dan
dubbeklikken op licentiebestand en dan de instructies volgen. Verder gaat
alles vanzelf.

Suc6

TP