Kan iemand dit lezen?

Coert Beck

Kan iemand dit lezen?
Hoi,

Ik weet dat dit geen test groep is maar al mijn ingezonden berichten zie ik
niet terug.
Reageer even AUB als je dit bericht wel ziet.
En weet iemand een oplossing dat ik mijn eigen berichten weer terug kan zien
in de nieuwgroepen?

Alvast dank

Coert

p@uline

Re: Kan iemand dit lezen?
ja hoor, liud en duidelijk ;-))

plien

"Coert Beck" <kh.coerse@quicknet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Reageer even AUB als je dit bericht wel ziet.
> En weet iemand een oplossing dat ik mijn eigen berichten weer terug kan

Coert Beck

Re: Kan iemand dit lezen?
OK dank je.

Het rare is dat ik mijn eigen berichten niet zie??????????

Johan *

Re: Kan iemand dit lezen?
Je bent te zien ;-)
--

Johan *

> [...]
> Reageer even AUB als je dit bericht wel ziet.
> En weet iemand een oplossing dat ik mijn eigen berichten weer terug kan

Coert Beck

Re: Kan iemand dit lezen?
OK dank je.

Het rare is dat ik mijn eigen berichten niet terug zie???????????

"p@uline" <javente@tiscali.nl> schreef in bericht
> ja hoor, liud en duidelijk ;-))
>
> plien
>

> "Coert Beck" <kh.coerse@quicknet.nl> schreef in bericht

bowlingman

Re: Kan iemand dit lezen?
Hoy Coert,

Ik weet niet of je bedoeld dat je je berichtjes niet kan lezen op hetzelfde
moment dat je ze plaatst, maar je moet wel als je een berichtje plaatst eerst
terug van de site gaan en dan enkele ogenblikken wachten vooraleer je
berichtje erbij staat.

Groeten

"Coert Beck" wrote:

> OK dank je.
>
> Het rare is dat ik mijn eigen berichten niet terug zie???????????
>

> "p@uline" <javente@tiscali.nl> schreef in bericht

Coert Beck

Re: Kan iemand dit lezen?
Dank voor je reaktie.
Dat doe ik ook wat jij zegt.
De berichten die ik zelf post krijg ik zelf nooit te zien, alleen de
reakties daarop zie ik

..

"bowlingman" <bowlingman@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> eerst
> terug van de site gaan en dan enkele ogenblikken wachten vooraleer je

GJ.Oomens

Re: Kan iemand dit lezen?
Coert Beck wrote:
> Dank voor je reaktie.
> Dat doe ik ook wat jij zegt.
> De berichten die ik zelf post krijg ik zelf nooit te zien, alleen de
> reakties daarop zie ik

Staat de weergave in Windows Mail op alle berichten? En je hebt nergens
een regel ingesteld dat je eigen berichten niet getoond hoeven te
worden? Het gaat om Windows Mail toch? En je gebruikt de newsserver van
Multikabel?

--
Gérard
Coert Beck

Re: Kan iemand dit lezen?
Klopt allemaal, Windows Mail en Multikabel.
Voor zover ik kan zien staat alles goed.

Coert

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:a8141$471a2c4d$9163a562$16898@news1.tudelft.n l...

> [...]
> een regel ingesteld dat je eigen berichten niet getoond hoeven te worden?
> Het gaat om Windows Mail toch? En je gebruikt de newsserver van

Paul

Re: Kan iemand dit lezen?
Beste Coert,

De hele wereld die geabonneerd is op deze nieuwsgroep, kan je bericht lezen.
Je kan berichten sturen naar de nieuwsgroep, en wordt je bericht door de
nieuwsserver verwerkt in de juiste thread of dat je direct naar afzender
reageert. Wanneer ik een bericht post, dan zie ik het pas later terug. Dit
heeft te maken met de snelheid waarmee een nieuwsserver berichten verwerkt
en beschikbaar stelt aan de groep.

Vraag: welk applicatie gebruik je om nieuwsgroepen te lezen?

Groet,
Paul