geblokkeerd programma

Seventh Son

geblokkeerd programma
Hallo,

Ik heb een programma dat onder Vista automatisch opstart.
De UAC heb ik met de tool TweakUAC al op "silent mode" gezet en de
beveiligingsinstellingen van het beveiligingscentrum heb ik de
meldingen afgezet.
Ik moet nu geen toestemming meer geven als administrator, maar nu
staat er nog steeds een icoontje met de melding "Geblokkeerde
opstartprogramma's"
Ik moet daar dan steeds op rechterklikken en zeggen: "Geblokkeerd
programma uitvoeren"

Dus nu mijn vraag: Kan je geblokkeerde programma's ergens deblokkeren?
Registry aanpassing ergens?
Thx.

--
mvg,
Seventh Son
Seventh Son

Re: geblokkeerd programma
On Fri, 19 Oct 2007 13:57:37 +0200, Seventh Son <me@privacy.invalid>
wrote:
> [...]
>programma uitvoeren"
>
>Dus nu mijn vraag: Kan je geblokkeerde programma's ergens deblokkeren?

Wat ik ook wel al gezien heb in de Softwareverkenner van Windows
Defender is dat er bij categorie "Niet ingedeeld" staat. Hoe kan ik
dat dan wel indelen?

--
mvg,
Seventh Son
Ton

Re: geblokkeerd programma

"Seventh Son" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> Wat ik ook wel al gezien heb in de Softwareverkenner van Windows
> Defender is dat er bij categorie "Niet ingedeeld" staat. Hoe kan ik
> [...]

Hoi,

Goede vraag, ik heb het ook al verschillende malen meegemaakt.
Het is mij nog niet gelukt om die progs ingedeeld te krijgen.
Als (tijdelijke?) oplossing heb ik de progs welke geblokkeert werden maar
uit de lijst opstarten met windows gehaald.
Het is namelijk behoorlijk irri die ballon steeds in beeld.

Ton

Wim Hekken ;-)

Re: geblokkeerd programma
Seventh Son schreef:

> Wat ik ook wel al gezien heb in de Softwareverkenner van Windows
> Defender is dat er bij categorie "Niet ingedeeld" staat. Hoe kan ik
> dat dan wel indelen?

Die indeling wordt volgens mij door Microsoft gedaan.
--

Wim Hekken ;-)
Seventh Son

Re: geblokkeerd programma
On Fri, 19 Oct 2007 23:48:17 +0200, "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid>
wrote:
>Die indeling wordt volgens mij door Microsoft gedaan.

Ok, bedankt toch allebei voor jullie reactie.

--
mvg,
Seventh Son