Goede ervaring met Vista

Koos

Goede ervaring met Vista
Sinds enige maanden gebruik ik Vista Business, met als programma's Photoshop
CS, Coreldraw, Office 2003, Nero 7 en enige utilities zoals Perfect Disc,
Acronis etc.
Ik heb een zelfbouw pc met een Pentium 4, Matrox Parhelia gr. card, WD
Raptor schijven, 3GB geheugen en een Readyboost USB stick van 512 MB.
Hiervoor had ik XP Prof. en ik kan met genoegen vaststellen, dat Vista prima
werkt en in alle opzichten beter functioneert dan XP.
Mijn opstart tijd tot alles op het scherm staat is 65 seconden en ook het
switchen tussen de programma's gaat supersnel.
Er is veel negatief commentaar in de diverse Vista NG, maar ik ben zeer
tevreden met de overstap.

Mamamegs

Re: Goede ervaring met Vista
Koos explained :
> [...]
> zeer tevreden met de overstap.

>:| lol Eindelijk eens een positieve reactie! lol >:|

Gelukkig zijn er met jou een hele hoop tevreden Vista gebruikers.
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat er geen problemen zijn, maar
tot nu toe werkt ik ook prettig en nagenoeg probleemloos met Vista.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Seventh Son

Re: Goede ervaring met Vista
On Fri, 19 Oct 2007 12:45:23 +0200, "Koos" <santman@planet.nl> wrote:
> [...]
>switchen tussen de programma's gaat supersnel.
>Er is veel negatief commentaar in de diverse Vista NG, maar ik ben zeer

Dat komt door die "Superfetch".

ps: Als je al die programma's aangekocht hebt ben je een rijke burger!

--
mvg,
Seventh Son
Hans

Re: Goede ervaring met Vista

"Seventh Son" <me@privacy.invalid> wrote in message

> Dat komt door die "Superfetch".
>
> ps: Als je al die programma's aangekocht hebt ben je een rijke burger!
>
> --
> mvg,
> Seventh Son

Die opmerking vind ik nogal ONGEPAST en met dit soort commentaar moet je de
nieuwsgroep niet vervuilen!!!!

TP

Re: Goede ervaring met Vista
Zoals de waard is...... moet je maar denken

TP

On Fri, 19 Oct 2007 14:54:21 +0200, "Hans" <santman@planet.nl> wrote:
>Die opmerking vind ik nogal ONGEPAST en met dit soort commentaar moet je de
>nieuwsgroep niet vervuilen!!!!

Software kraken is ONGEPAST ja, dat heb je goed gezien.

> [...]

On Fri, 19 Oct 2007 14:54:21 +0200, "Hans" <santman@planet.nl> wrote:
>Die opmerking vind ik nogal ONGEPAST en met dit soort commentaar moet je de

Trouwens wat heb jij daarmee te zien, ik antwoordde op een bericht van
Koos.
En daarbij, het was helemaal niet negatief bedoeld maar jij neemt het
wel zo op. Zegt meer over jou dan over wat anders.
Als alle software legaal is en/of hij rijk is, des te beter voor hem!
Haha, denk je dat ik daarom jaloers zou zijn ofzo? Ieder doet wat
hij/zij wilt. Jij neemt die reactie enkel nogal persoonljik en
negatief op.
En met het soort van reactie die jij plaatst vervuil je de nieuwsgroep
hier even goed.
Tot zover de dienstmededeling. Nog een prettige namiddag.

--
mvg,
Seventh Son
Mamamegs

Re: Goede ervaring met Vista
Seventh Son was thinking very hard :

> Software kraken is ONGEPAST ja, dat heb je goed gezien.

En jij bent van de softwarepolitie? :-Z Je gaat er _geheel_ _ongegrond_
van uit dat iemand zijn/haar software niet koopt! Dat is iemand
*valselijk beschuldigen* en dat is pas _ongepast_!
Met zulk soort opmerkingen maak je je niet erg welkom in deze groep!
Een verontschuldiging aan het adres van de OP lijkt mij n hier op z'n
plaats.

> [...]
> hier even goed.
> Tot zover de dienstmededeling. Nog een prettige namiddag.

Ik zal op je smerige, ongegronde en misplaatste beschuldiging niet reageren.
Het is misschien wel een goed idee dat je je niet meer bezig houdt met het
plaatsen van dit soort vuilnis in deze nieuwsgroep.

PlusMinus

Re: Goede ervaring met Vista
Hans schreef:

> "Seventh Son" <me@privacy.invalid> wrote in message

> Die opmerking vind ik nogal ONGEPAST en met dit soort commentaar moet je
> de nieuwsgroep niet vervuilen!!!!

Onnodig overdreven reactie.

Ik werk ook met Vista Business en heb vanaf het begin problemen gehad
met hangende programma's en een boekhoudprogramma dat enorm traag werkt.
Na het vervangen van de harde schijf hangen programma's niet meer, maar
de boekhouding blijft op slakkengang. De programmeur weet er alsnog geen
raad mee. Onder XP draaide alles goed.