afbeeldingen

J. Jongen

afbeeldingen
Sinds enige tijd krijg ik op mijn laptop het volgende: kruisjes ipv
afbeeldingen
Niet overal maar best wel vaak.
Ook op sommige forums krijg ik bij enkele deelnemers dergelijke kruisjes,
bij anderen weer niet.
Mijn laptop is 6 maanden oud en draait onder Vista Ultimate

Re: afbeeldingen
J. Jongen schreef op 19-10-2007 9:40:
> [...]
> bij anderen weer niet.
> Mijn laptop is 6 maanden oud en draait onder Vista Ultimate

Je zult het wel hebben over Internet Explorer ...
1. extra - internetopties - tabblad geavanceerd , vinkje voor
'afbeeldingen weergeven'.
2. extra - internetopties - tabblad beveiliging , Internet zone op
'Normaal-hoog' ingesteld.
3. Geef anders eens een link (URL) naar een pagina waarop je kruisjes
ipv afbeeldingen ziet.

J. Jongen

Re: afbeeldingen
Dank voor uw reactie
Niet alleen bij Internet, maar ook zoals hier benden bij de helpfiles van
Windows.
Bijv. op http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1247009//
Daar zie ik een kruisje staan bij de afzender Lost

"karelV" wrote:

> [...]
> 'Normaal-hoog' ingesteld.
> 3. Geef anders eens een link (URL) naar een pagina waarop je kruisjes

Mamamegs

Re: afbeeldingen
After serious thinking J. Jongen wrote :
> [...]
> Bijv. op http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1247009//
> Daar zie ik een kruisje staan bij de afzender Lost

Klopt, hier ook, zowel in IE als in FF. In dit geval zal 'Lost' zijn
avatar wel niet goed ingesteld hebben, of het plaatje wat hij heeft
gebruikt bestaat niet meer op de link die hij opgegeven heeft.
Heb je nog een paar voorbeelden?

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Re: afbeeldingen
J. Jongen schreef op 19-10-2007 13:15:
> [...]
> Bijv. op http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1247009//
> Daar zie ik een kruisje staan bij de afzender Lost

Ja, ik ook. Dat foto'tje van die 'Lost' had hij moeten halen van de
server dealer.netspeed.nl en die server is er gewoon niet. Dus niks aan
de hand.
Trouwens: tweakers.net is geen 'help files van windows', maar gewoon een
internet-site.

J. Jongen

Re: afbeeldingen
Ik zou graag een screenshot willen posten om te laten zien dat ook bij de
gewone help-files van Windows dit fenomeen zich voordoet, maar dat kan helaas
niet via dit forum.
Dus ik denk niet dat het ligt aan internet explorer.
Maar aan de computer (Vista?)

"Mamamegs" wrote:

> [...]
> avatar wel niet goed ingesteld hebben, of het plaatje wat hij heeft
> gebruikt bestaat niet meer op de link die hij opgegeven heeft.

Zie mij vorige post.
Als ik in Windows gewoon Help oproep,krijg ik het ook.

"karelV" wrote:

> [...]
> de hand.
> Trouwens: tweakers.net is geen 'help files van windows', maar gewoon een

GJ.Oomens

Re: afbeeldingen
J. Jongen wrote:
> [...]
> niet via dit forum.
> Dus ik denk niet dat het ligt aan internet explorer.

Suggestie:
http://www.winhelponline.com/articles/194/1/

--
Gérard
J. Jongen

Re: afbeeldingen
Beste heer Oomens en al anderen die gereageerd hebben,

Uw oplosing heeft gewerkt.
Het betrof niet alleen de plaatjes maar ook de kleine pijltjes naast de
diverse vragen, die moesten uitvouwen zodra je er op klikt.
Ook alle anderen heel hartelijk dank voor het actief meedenken.

Groeten

Jo Jongen