Bluetooth instellen in Vista

Ton

Bluetooth instellen in Vista
Ik heb een Laptop gekocht met Bluetooth ingebouwd. Nu wil ik foto's van een
mobiele telefoon oversturen naar de laptop via Bluetooth. Ik neem aan dat ik
een en ander moet instellen in Vista hiervoor, maar weet niet hoe. Dus
gebruik je de Windows help-functie zou je zeggen. Ik krijg hier het volgende
te zien:

"Klik op de knop Start, klik op Instellingen, klik op Configuratievenster,
klik op Hardware en geluiden, en klik vervolgens op Bluetooth-apparaten. Op
het tabblad Apparaten worden dichtbijzijnde apparaten vermeld."

Punt is dat het 'klik vervolgens op Bluetooth-apparaten' niet uit te voeren
is, simpelweg omdat deze optie er niet is. Die help-functie klopt dus niet.
Kan iemand mij zeggen waar precies je in Vista Bluetooth apparaten instelt?

b.v.d. en groet, Ton.

Arno

Re: Bluetooth instellen in Vista

"Ton" <Nospam@nospam.nl> schreef in bericht
> [...]
> niet.
> Kan iemand mij zeggen waar precies je in Vista Bluetooth apparaten

Heb je soms een laptop van Acer?

De bluetooth functie/knop die namelijk op de laptop zit is bij de meeste
modellen wel al ingbouwd maar de functie zelf niet. Je hebt dus een knop
zonder dat je er iets mee kan.

Wim Hekken ;-)

Arno schreef:

> "Ton" <Nospam@nospam.nl> schreef in bericht

In mijn Acer laptop heb ik in het configuratiescherm een Bluetooth item
zitten, waar je alles kan instellen en die heet, hoe toepasselijk,
Bluetooth apparaten.

> [...]
> modellen wel al ingebouwd maar de functie zelf niet. Je hebt dus een knop

Bij een Acer laptop moet je gewoon het schuifje (schakelaar) naar rechts
doen en er gaat dan, heel toepasselijk, een blauwe LED. Bovendien
verschijnt onderin het beeld "Bluetooth toegestaan".
Bij een HP zit een een blauw drukknopje aan de zijkant (vaak links) met
de zelfde functie.
--

Wim Hekken ;-)
Jaap

Re: Bluetooth instellen in Vista
Als je een nokia gebruikt werkt het het gemakkelijkst als je het (gratis)
progje Nokia PCSuite van de Nokia site download. Hiermee verbind je
probleemloos je tel met je laptop.
Andere merken als Sony Ericsson doen het goed met -my phone explorer-
succes
Jaap

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> [...]

> verschijnt onderin het beeld "Bluetooth toegestaan".
> Bij een HP zit een een blauw drukknopje aan de zijkant (vaak links) met de

Wim Hekken ;-)

Jaap schreef:
> [...]
> verbind je probleemloos je tel met je laptop.
> Andere merken als Sony Ericsson doen het goed met -my phone explorer-

Ik heb geen probleem met Bluetooth. Je reageert op de verkeerde.
--

Wim Hekken ;-)