Vista en Drivers

ramses

Vista en Drivers
Ik download voor mijn camera drivers naar mijn harddisk maar als ik ze
probeer te installeren blijft Vista halsstarrig naar een CD vragen; ik neem
aan omdat ik geen .inf file heb
Hoe kan ik dat probleem oplossen
Dank bij voorbaat voor oplossing

Re: Vista en Drivers
ramses schreef op 18-10-2007 15:35:
> Ik download voor mijn camera drivers naar mijn harddisk maar als ik ze
> probeer te installeren blijft Vista halsstarrig naar een CD vragen; ik
> [...]

Ik kan je niet helpen, maar als je nou eens verklapt over welke camera
het gaat, zijn er misschien anderen die daarover iets concreets kunnen
zeggen. [Zit er ook geen manual bij die camera .... ?]

ramses

Re: Vista en Drivers

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Ik kan je niet helpen, maar als je nou eens verklapt over welke camera het
> gaat, zijn er misschien anderen die daarover iets concreets kunnen zeggen.
> [Zit er ook geen manual bij die camera .... ?]

de camera is niet het probleem (Canon Ixus 300). De install CD is voor XP
en onder XP werkt hij prima maar de drivers zijn niet geschikt voor Vista
Ik vroeg me af hoe ik een .inf file eventueel zelf kan maken en waarom Vista
de canon drivers voor Vista die ik van de canon-site gehaad heb, nIet kan
installeren.

OldBoy

Re: Vista en Drivers
"ramses" <fc019761@SKYNET.BE> schreef in bericht

> [...]

> Ik vroeg me af hoe ik een .inf file eventueel zelf kan maken en waarom
> Vista de canon drivers voor Vista die ik van de canon-site gehaad heb,

Het ligt voor de hand om even te kijken op www.canon.nl :-)
Vul in onderstaande link "Windows Vista" en klik op "Submit".
http://software.canon-europe.com/products/0000484.asp

OldBoy

Re: Vista en Drivers
ramses schreef op 18-10-2007 19:49:

> [...]

> Ik vroeg me af hoe ik een .inf file eventueel zelf kan maken en waarom
> Vista de canon drivers voor Vista die ik van de canon-site gehaad heb,

Je laat ons wel puzzelen, hè. Heb je het heel misschien over
de ZoomBrowser EX Updater (5.8b)

This is the latest ZoomBrowser EX updater. The latest update is
compatible with Windows Vista

Is wel een updater .... dus eerst origineel van CD installeren en dan
deze updater eroverheen????

ramses

Re: Vista en Drivers

"OldBoy" <nono@planet.nl> schreef in bericht
> [...]

> Het ligt voor de hand om even te kijken op www.canon.nl :-)
> Vul in onderstaande link "Windows Vista" en klik op "Submit".

Dat is uiteraard reeds gebeurd want daar heb ik immers die Vistadrivers
gedownloaded

> [...]
> with Windows Vista
>
> Is wel een updater .... dus eerst origineel van CD installeren en dan deze

Ok, dat ga ik nog eens proberen
Dank

> [...]

> with Windows Vista
>
> Is wel een updater .... dus eerst origineel van CD installeren en dan deze

Dit werkt.
Bedankt