Kan een tijd niets doen

Louis

Kan een tijd niets doen
Wie weet hoe dit op te lossen.
Sinds ik er 2GB geheugen bij gezet heb nu dus 4GB duurt het zeker vier
minuten voor ik iets kan doen op mijn computer.

De prosessor staat bijna op nul maar mijn harde schijf staat wel te ratelen
weet aleen niet zeker wat hij aan het doen is.

Als ik op taakbeheer,prestaties,broncontrole klik dan zie ik nadat het
progje
eindelijk gestart is dat searchindexer.exe de grootste getallen heeft maar
of dat de oorzaak is dat weet ik dus niet.

Nu zullen er wel een paar zijn die zeggen nou dan wacht je toch gewoon een
aantal minuten ben ik het wel mee eens maar het hoort niet want voor al die
windows opdates en het bij plaatsen van het geheugen had ik dit niet.

Hoop dat iemand het weet.

Groetjes Louis

PS Sorry voor het dubbel plaatsen maar van het voorgaande bericht kon ik
zelf geen eens worst maken.

Louis

Re: Kan een tijd niets doen
"Louis" <lschalk@hccnet.nl> schreef in bericht
> [...]
>
> Hoop dat iemand het weet.
>
> Groetjes Louis
>
> PS Sorry voor het dubbel plaatsen maar van het voorgaande bericht kon ik

Ter aanvulling ik gebruik Windows Vista ultimade 32bit NL

Louis

Jake

Re: Kan een tijd niets doen

"Louis" <lschalk@hccnet.nl> wrote in message
> "Louis" <lschalk@hccnet.nl> schreef in bericht

> Ter aanvulling ik gebruik Windows Vista ultimade 32bit NL
>
> Louis

De maximum memory voor een 32 bits Vista is 3 GB. Ik heb dezelfde ervaring
gehad, het geheugen verminderd van 4>3 GB en alles loopt veel beter.
Voor 64 bits is veel meer mogelijk.