Geen internet

Dita

Geen internet
Vorige week een nieuwe laptop aangeschaft met daarop Windows vista, daarna
één week gewoon internet kunnen gebruiken, sinds donderdag 11 oktober niet
meer. Het is niet meer aan de praat te krijgen. Het ligt niet aan de
verbinding, want ontvang gewoon email in outlook op dezelfde Laptop. Is hier
een oplossing voor?
Hans Schuts

Re: Geen internet
Op Wed, 17 Oct 2007 05:11:00 -0700, Dita
<Dita@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>meer. Het is niet meer aan de praat te krijgen. Het ligt niet aan de
>verbinding, want ontvang gewoon email in outlook op dezelfde Laptop. Is hier

Dus er is niets mis met je internetverbinding, maar blijkbaar heb je
problemen met IE 7.0. Kom eens met informatie, zou ik zeggen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Berry

Re: Geen internet
Hoi,

Knopje netwerkverbinding (draadloos) per ongeluk uitgezet? Hardware matig.

Berry
"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Dus er is niets mis met je internetverbinding, maar blijkbaar heb je
> problemen met IE 7.0. Kom eens met informatie, zou ik zeggen.
> [...]

Thea

Re: Geen internet
Toevallig vorige week updates van Windows geinstalleerd? Mij overkwam
hetzelfde.
Via start, configuratiescherm heb ik de updates van vorige week verwijderd.
Vervolgens opnieuw opgestart. IE werkte weer prima. Daarna één voor één de
updates wederom gedownload en de update voor IE niet geinstalleerd.
Alles werkte weer.

Succes.

"Berry" wrote:

> Hoi,
>
> Knopje netwerkverbinding (draadloos) per ongeluk uitgezet? Hardware matig.
>
> Berry
> "Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

Johhny

Re: Geen internet

Kom eens met informatie, zou ik zeggen.

Hans Schuts

Het begint nu zo langzamerhand vervelend en iritant te worden dombo.

Hans Schuts

Re: Geen internet
Op Wed, 17 Oct 2007 15:50:06 +0200, "Berry" <jakobsen@live.nl>
schreef:

>Knopje netwerkverbinding (draadloos) per ongeluk uitgezet? Hardware matig.

Oogjes misschien dicht? OP geeft toch heel duidelijk info waaruit
blijkt dat zijn internetverbinding WEL werkt.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl