TomTom One XL Europa routeplanner aansluitprobleem via USB poort in combinatie met TomTom HOME software

Martin

TomTom One XL Europa routeplanner aansluitprobleem via USB poort in combinatie met TomTom HOME software
Na mijn aanschaf van TomTom One XL (en ik weet wel dat dit misschien niet de
beste keuze is, dus daarover gaat het niet).

Lukt het niet deze te laten communiceren met mijn Vista PC en het door
TomTom geleverde stukje software voor op de PC.

Als ik hem aansluit dan kan ik hem wel zien als een externe "HD" en
benaderen en de bestanden manipuleren, maar hij wordt door TomTom HOME
niet herkend als geldig apparaat.

De servicedesk van TomTom heef al twee keer een ander bestandje geleverd wat
ik in de Root-directory moest prakken, maar jullie begrijpen, dat werkt nog
steeds niet.

Zijn er onder jullie spe******ten die dit herkennen en een suggestie hebben?
Ik wil nu eindelijk na een maand prutsen, inclusief het volledig verwijderen
van Norton360, wel eens kunnen updaten via internet.
--
Groeten,

Martin B.

Martin

Re: TomTom One XL Europa routeplanner aansluitprobleem via USB poort in combinatie met TomTom HOME software
"Martin" <dempsey@zeelandnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Ik wil nu eindelijk na een maand prutsen, inclusief het volledig
> verwijderen van Norton360, wel eens kunnen updaten via internet.

Vraag is kennelijk te moeilijk, zal hem er maar vanaf slopen en verder
zeuren bij TomTom.
Kan ook nog TomTom weggooien.

--
Groeten,

Martin B

Rob

> Vraag is kennelijk te moeilijk, zal hem er maar vanaf slopen en verder
> zeuren bij TomTom.

Of het eens proberen in de juiste groep. De kans dat je hier nog na deze
denigrerende opmerking geholpen wordt, lijkt me heel klein.

> Kan ook nog TomTom weggooien.

Och arme, gaan we zielig doen? Maar misschien is het idee zo slecht nog
niet. Je schijnt er namelijk niet mee om te kunnen gaan.

Rob

Johhny

> [...]

> Vraag is kennelijk te moeilijk, zal hem er maar vanaf slopen en verder

Gooi weg gooi weg dat ding,dan zijn we gelijk van jou gezeur af.

Johnny

"Johhny" <johnnybgood@nospam.com.invalid> schreef in bericht
news:4717212a$0$24646$6c4159fb@news.tweaknews.nl.. .

> Gooi weg gooi weg dat ding,dan zijn we gelijk van jou gezeur af.
>
> Johnny

De echte zeurkousenRob en Johhny (met dubbel h, of dubbel n?) hebben zojuist
het juiste antwoord gegeven, ik ben al weg.

--
Groeten, NOT!

Martin