Mapnaam

El Patriota©

Mapnaam
Hallo,
als ik een gedownload programma wil installeren krijg ik de melding "de
mapnaam is ongeldig".
Het is een .exe file, verder niets bijzonders aan te ontdekken.
Wat ik ook doe het lukt niet.
Wie heeft er enig idee?
Op voorhand bedankt,
Geert.

Wim Hekken ;-)

Re: Mapnaam
El Patriota© schreef:
> [...]
> mapnaam is ongeldig".
> Het is een .exe file, verder niets bijzonders aan te ontdekken.

Echt alles gedownload?
Welk programma?
Van welk webstek heb je het bestand opgehaald?
--

Wim Hekken ;-)
Zo veel vragen............
El Patriota©

Re: Mapnaam

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Echt alles gedownload?
> Welk programma?
> Van welk webstek heb je het bestand opgehaald?
> --
>
> Wim Hekken ;-)
> Zo veel vragen............

Maak niet uit wat.
ELK .exe file geeft deze fout.
Kort gezegd, ik kan dus niets meer installeren........
Geert.

Mamamegs

Re: Mapnaam
After serious thinking El Patriota© wrote :
> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Maak niet uit wat.
> ELK .exe file geeft deze fout.
> Kort gezegd, ik kan dus niets meer installeren........
> Geert.

Probeer het eens met het .reg bestandje wat je hier kan downloaden:
home.versatel.nl/bracken/exefix.zip

Even upzippen en erop dubbelklikken om het in het register toe te
voegen.
Ik ben nog bezig met een begeleidend artikel voor de website.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

El Patriota©

Re: Mapnaam

"Mamamegs" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:mn.7c4b7d7a9791ad21.72151@wilgeenmail.invalid ...

> [...]
>
> Even upzippen en erop dubbelklikken om het in het register toe te voegen.
> Ik ben nog bezig met een begeleidend artikel voor de website.

Dit lukt ook niet!
Melding: kan...........niet importeren. Er is een fout opgetreden bij een
popging om toegang tot het register te verkrijgen.

Mamamegs

Re: Mapnaam
El Patriota© explained :
> [...]

> Melding: kan...........niet importeren. Er is een fout opgetreden
> bij een popging om toegang tot het register te verkrijgen.

Laat je PC eens goed scannen, ik heb het donkerbruine vermoeden dat je
een virus te pakken hebt. Dit stinkt namelijk erg naar Vundo.
Kijk eens of je een online scan kan laten doen bij HouseCall:
http://housecall.trendmicro.com/
Als het inderdaad Vundo blijkt te zijn is hier een removal tool
beschikbaar:
http://www.symantec.com/security_res...112210-3747-99

news:mn.7d097d7a196828fa.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> http://housecall.trendmicro.com/
> Als het inderdaad Vundo blijkt te zijn is hier een removal tool

Nee, het was geen Virus, wat inderdaad zomaar gekunt zou hebben.
Heb zelf hier en daar eens gegoogeld en heb met het volgende MS programma
het waarschijnlijk opgelost, want tot nu toe werkt alles weer.

"Windows6.0-KB941600-x86"

Overzicht
Met deze update wordt een aantal problemen met de betrouwbaarheid van de
USB-kernonderdelen in het Windows Vista-besturingssysteem opgelost. Het
installeren van deze update leidt tot betere betrouwbaarheid in
verschillende scenario's. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u
de computer mogelijk opnieuw opstarten.

In ieder geval bedankt voor alle moeite.
Geert.