Mobile Device Center

Herreros

Mobile Device Center
Laatst werkte windows update plots niet meer. De support desk heeft mij toen
geadviseert een herinstallatie te doen van Vista Ultimate. Het probleem van
de updates is verholpen, maar nu werkt Windows Mobile Device Center niet
meer. Als ik het programma lanceer, lijkt hij het te gaan installeren. Ik
krig dan de medlding dat ik eerst de toepassing "Windows Mobile
Apparaatcentrum" moet sluiten. Vervolgens selcteer ik de optie "Toepassing
automatisch sluiten en opnieuw proberen". Vervolgens kom ik in een
dialoogscherm met de mededeling "De functie die u wilt gebruiken, bevindt
zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op OK om het opnieuw te
proberen of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met een
installatiepakket wmupdate.msi". De default gebruikte bron is
C:\Windows\WindowsMobile\
PauL

Re: Mobile Device Center

"Herreros" <Herreros@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> proberen of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met een
> installatiepakket wmupdate.msi". De default gebruikte bron is

Heb je de driver-update daarvoor al (opnieuw) geinstalleerd?

http://technet2.microsoft.com/Window....mspx?mfr=true

==>

http://www.microsoft.com/downloads/d...3-3a0e2e4e7beb