div problemen

Dennis de Haan

div problemen
Ik heb een Asus R2HV met touch screen, en tot dusver nog nooit zoveel blauwe
schermen in mn leven gezien. De meeste heb ik inmiddels al weggewerkt, maar
enkele kom ik steeds niet uit.
Probleem1: als ik de XMPC een tijdje niet gebruik komt er ineens een blauw
scherm met 'IRQL not less or equal'.
Probleem 2: Regelmatig bij opstarten start windows niet door, en blijft een
zwart scherm geven waar normaliter het inlogscherm moet zijn. Een harde reset
of aansluiten van toetsenbord en muis of op 220volt in plaats van enkel
batterij zetten wil dit wel eens verhelpen.
Probleem 3: Het touchscreen wil af en toe opeens weigeren te werken omdat
windows ineens roept USB hid apparaat werkt niet naar behoren of kan ineens
niet meer zien wat voor een apparaat het is. Opnieuw opstarten is dan de
enige mogelijkheid.
Probleem 4: Bij het overzetten van grotere bestanden (+- 500 tot 700MB) via
draadloos netwerk opeens blauw scherm. Via de vaste LAN kabelverbinding is
dit probleem er niet.

spec. systeem R2HV (XMPC): Intel moederbord, Intel mobile 1000MHZ processor,
1 gig ram, 128mb shared video, toshiba Bluetooth, Asus Wlan en Lan
Dennis de Haan

RE: div problemen
Ben er denk ik een heel eind uit. Heb windows opnieuw geinstalleerd. Me****
na de standaard installatie de vingerprintlezensoftware eraf gegooid en de
usb device van de leze gedeactiveerd. Daarna de Toshiba blutooth
uitgeschakeld in de hardware en het lijkt inmiddels redelijk stabiel te
lopen. zelfs de stylus blift dusver aan het werk. En trouwens wlan teruggezet
op de oude driver.

Hoop dat dit het was