Re: afsluiten vista

Wim Hekken ;-)

Re: afsluiten vista
Martijn schreef:
> Als ik in mijn vista home primium zit, en ik klik op start, het pijltje naar
> rechts en dan op afsluiten wordt de pc gewoon afgesloten.
> Als ik me afmeld, kom ik in het aanmeld scherm terecht, waar ik uit de
> verschillende accounts kan kiezen. Als ik hiet afsluiten kies rechts onder,
> dan begint ie met afsluiten, op het einde krijg ik een blauw scherm, waar
> onderin iets staat van memory dump. En dan start ie opnieuw op.
> Vanuit een account afsluiten werkt wel gewoon, hoe komt dit, en wat kan ik
> eraan doen?

Vertel EXACT wat de foutmelding is anders is het iets voor mijn glazen
bol op: htto://www.duquartier.nl/help.htm
--

Wim Hekken ;-)
Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: afsluiten vista
"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht
> bol op: htto://www.duquartier.nl/help.htm

htto? :-)

Jetze Mellema (MS MVP)

ikke

Re: afsluiten vista
Daar is geen foutmelding. Vista sluit keurig af maar op het allerlaatste
moment haalt hij de power er niet af.(alleen het groene lampje blijft
branden). Ik heb af en toe hetzelfde probleem.

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Vertel EXACT wat de foutmelding is anders is het iets voor mijn glazen bol
> [...]

Wim Hekken ;-)

Re: afsluiten vista
Jetze Mellema (MS MVP) schreef:
> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> htto? :-)

OEPS :-(

http://www.duquartier.nl/help.htm

Dat krijg je wanneer de O en de P vlak naast elkaar op het toetsenbord
zit en je last hebt van dikke vingers :-)
--
Wim Hekken ;-)
Martijn

Re: afsluiten vista
s niet echt een foumelding, als windows is afgesloten, zou de pc uit moeten
gaan, maar dan start ie opnieuw op.