debug

ikke

debug
Als ik met het programma "unlocker" een bestand wil unlocken onder
vista krijg ik de melding 'no debug privileges installed'.

Waar kan ik die privileges instellen.?

Re: debug
ikke schreef op 13-10-2007 14:12:
> Als ik met het programma "unlocker" een bestand wil unlocken onder
> vista krijg ik de melding 'no debug privileges installed'.
>
> Waar kan ik die privileges instellen.?

http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Frequently asked questions

ikke

Re: debug
Hallo Karel
Over dit programma heb ik het dus. Onder XP werkt het prima maar onder Vista
krijg ik een "debuger restrictions" error.
Een oplossing op de unlocker website staat er ook en die verwijst vervolgens
naar de windows base met een hele serie tekst en dat allemaal in het Engels.
Op mijn leeftijd valt daar echt niet meer fatsoenlijk Nederlands van te
maken dus als je een Nederlandstalige site weet met de oplossing houd ik mij
aanbevolen.

ikke schreef op 13-10-2007 16:22:
> [...]
> in het Engels. Op mijn leeftijd valt daar echt niet meer fatsoenlijk
> Nederlands van te maken dus als je een Nederlandstalige site weet met de

1. Unlocker draaien met (tijdelijk) uitgeschakelde UAC helpt niet?
2. Probeer eens een ander programma, bijv.
DeleteLocked v1.* : http://www.dotnetniet.com/index_nl.html
3. Ik krijg altijd de kriebels van "Op mijn leeftijd enz."

ikke

Re: debug
Bij de kriebels kan ik mij wat voorstellen. Uac uitschakelen bied geen
soelaas, maar een ander programma heb ik nog niet geprobeerd. Dat ga ik nu
doen.