Explorer scherm blijft actief

Rob

Explorer scherm blijft actief
Is het ergens in te stellen in Vista of in de brower Internet Explorer dat
ten alle tijden een webpagina actief blijft, wanneer je opnieuw internet
explorer start.
Ik bedoel ik zit op een site, wil naar een andere site(maar niet van de
huidige site, die moet actief blijven) en dan gebeurd het wel eens dat de
huidige pagina wordt gesloten, hetgeen irritant is en niet de bedoeling.
Denk niet dat het in te stellen is,maar probeer het maar.
Iemand een idee?

~PCfreak©~

Re: Explorer scherm blijft actief
Op Sat, 13 Oct 2007 12:16:34 +0200, schreef "Rob" <Robnotinuse@hotmcom>
het volgende.

> [...]
>huidige pagina wordt gesloten, hetgeen irritant is en niet de bedoeling.
>Denk niet dat het in te stellen is,maar probeer het maar.

Open een nieuwe tab en ga daar naar die andere pagina.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Rob

Re: Explorer scherm blijft actief

"~PCfreak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
newsm71h39qhoh5u3j8onob3ijma70fhvk9ge@4ax.com...
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Ja ok:-) dat is een oplossing, maar zoek een andere:-)
Je klikt ook wel eens op een link in een pagina, dan zou het mooi zijn er
gewoon een nieuwe pagina werd geopend zonder dat de oude wordt afgesloten.
Maar goed, wat niet gaat gaat niet

> http://www.pc-freak.nl

Mark Veldhuis

Re: Explorer scherm blijft actief
In article <D775F163-E85A-4729-91DC-70489D0B9BD7@microsoft.com>,
Robnotinuse@hotmcom says...
> [...]
> gewoon een nieuwe pagina werd geopend zonder dat de oude wordt afgesloten.

Als het niet gaat lukken met IE, probeer dan als alternatief eens
Firefox met de Tab Mix Plus add-on. Met die add-on kun je een boel
instellen en ik denk dat je dan in de richting komt van wat jij zoekt.

Mark Veldhuis.
~PCfreak©~

Re: Explorer scherm blijft actief
Op Sat, 13 Oct 2007 13:39:27 +0200, schreef "Rob" <Robnotinuse@hotmcom>
het volgende.

> [...]
>gewoon een nieuwe pagina werd geopend zonder dat de oude wordt afgesloten.

Het gaat wel, zorg gewoon dat er altijd een lege tab is, zorg dat die
geselecteert is waardoor een link-klik altijd in die tab opent.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Geert

Re: Explorer scherm blijft actief

"Rob" <Robnotinuse@hotmcom> schreef in bericht
> [...]
> huidige pagina wordt gesloten, hetgeen irritant is en niet de bedoeling.
> Denk niet dat het in te stellen is,maar probeer het maar.

als je rechts-klikt op de link kun je kiezen openen in een nieuw tabblad of
openen in een nieuw venster

Rob

Re: Explorer scherm blijft actief

"Geert" <geertost@telenet.be> schreef in bericht

> "Rob" <Robnotinuse@hotmcom> schreef in bericht
>>

> als je rechts-klikt op de link kun je kiezen openen in een nieuw tabblad
> of openen in een nieuw venster

Ja ik zie het, dank!

Andre Prins

Rob wrote:

> Ja ik zie het, dank!

In IE7 is ctrl-toets indrukken en op de link klikken nog makkelijker.

--
André
PauL

Re: Explorer scherm blijft actief

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht
news:MPG.217ace01f3b4812598969a@msnews.microsoft.c om...
> [...]

> Firefox met de Tab Mix Plus add-on. Met die add-on kun je een boel
> instellen en ik denk dat je dan in de richting komt van wat jij zoekt.

Bij Maxthon (gebruikt dezelfde Trident engine van IE ) geen add-on nodig.
Gewoon op het knopje "verplicht links in een nieuw tabblad openen"
drukken in de statusbalk...