Krijg geen draadloos verbinding met Windows Vista

hanskluks

Krijg geen draadloos verbinding met Windows Vista
Sinds een week nieuwe PC met Vista
Met netgear WG111v2 adapter. Netgear heeft me de drivers opgestuurd voor
vista en heb ik geinstalleerd. Echter ik kom niet verder als beperkte
verbindingsmogelijkheden, waarmee ik niet het internet op kan. Router is ook
van Netgear WG614.
Met XP nooit problemen gehad.
Met draad heb ik wel verbinding, maar dat wil ik niet.

Wie kan me verder helpen.
albatros

Re: Krijg geen draadloos verbinding met Windows Vista

"hanskluks" <hanskluks@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> van Netgear WG614.
> Met XP nooit problemen gehad.
> Met draad heb ik wel verbinding, maar dat wil ik niet.

Drivers voor vista?
Indien je met een modem werkt die dan in verbinding staat met een router en
dan zo naar de PC, heb je geen drivers nodig.

Beperkte mogelijkheden?
Dat heb ik ook, en toch geraak ik op het internet.
Stel Vista in zodat hij via de router op internet kan.
Is idem als XP

> Wie kan me verder helpen.

FluffyB

> [...]

> van Netgear WG614.
> Met XP nooit problemen gehad.
> Met draad heb ik wel verbinding, maar dat wil ik niet.

Heb je dit gelezen? Komt zo van Netgear site....

http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101692.asp

DAN..

Re: Krijg geen draadloos verbinding met Windows Vista
heb Sitecom 300N/Vista met zelfde probleem
met snoer geen probleem en heb alle mogelyke instellingen geprobeerd die
maar mogelyk zyn maar geen draadloze verbinding...

"FluffyB" wrote:

> "hanskluks" <hanskluks@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Heb je dit gelezen? Komt zo van Netgear site....
>

> http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101692.asp

ikke

Re: Krijg geen draadloos verbinding met Windows Vista
Af en toe schiet bij mij ook de verbinding op beperkte
verbindingsmogelijkheden, zomaar zonder enige aanleiding. Bij mij werkt het
om even de spanning van de router af te halen en vervolgens weer op spanning
te zetten. Dan is het probleem weer verholpen voor een tijdje.