Icoons

Albert

Icoons
Hallo,
Ik weet dat als ik met mijn gewone PC de Icoons op het buroblad
kleiner wil maken ik met Ctrl + Scrol moet doen, maar nu heb ik op
mijn laptop geen muis, hoe kan ik die met mijn laptop ook gedaan krijgen,
zonder een muis te grbruiken ?
Albert

RE: Icoons
Ben er al uit, je kunt het zonder muis doen op deze manier

Ctrl en dan Met je vinger links of rechts over je tathspad slepen.

"Albert" wrote:

> [...]
> kleiner wil maken ik met Ctrl + Scrol moet doen, maar nu heb ik op
> mijn laptop geen muis, hoe kan ik die met mijn laptop ook gedaan krijgen,

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: Icoons
"Albert" <Albert@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> kleiner wil maken ik met Ctrl + Scrol moet doen, maar nu heb ik op
> mijn laptop geen muis, hoe kan ik die met mijn laptop ook gedaan krijgen,

De makkelijkste manier zou zijn om even een muis aan te sluiten.

Jetze Mellema (MS MVP)

Wim Hekken ;-)

Re: Icoons
Albert schreef:
> [...]
> kleiner wil maken ik met Ctrl + Scrol moet doen, maar nu heb ik op
> mijn laptop geen muis, hoe kan ik die met mijn laptop ook gedaan krijgen,

Op mijn Acer Aspire 9920 doe ik dat door de Ctrl knop in te drukken en
vervolgens het vlakje in tussen de linker en rechtertoets naar voren of
naar achteren te kantelen op de muisbesturing.
--

Wim Hekken ;-)
Wim Hekken ;-)

Re: Icoons
Jetze Mellema (MS MVP) schreef:
> "Albert" <Albert@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> De makkelijkste manier zou zijn om even een muis aan te sluiten.

En als je nou je muis bent vergeten mee te nemen???????
Dan gebruik je je touchpad!!!!!!
--

Wim Hekken ;-)

> Ben er al uit, je kunt het zonder muis doen op deze manier
>
> Ctrl en dan Met je vinger links of rechts over je tathspad slepen.

Dat streepje van je touchpad is gelijk aan het scrollwieltje, klinkt logisch
dus. :-)

Jetze Mellema (MS MVP)