Gebruikersaccountbeheer

Rafael

Gebruikersaccountbeheer
Hallo

Op mijn PC heb ik een programma, dat niet kan starten zonder mijn
bevestiging (Gebruikersaccountbeheer) Kan ik ergens instellen dat dit
programma dat wél mag zonder mijn toestemming? Deze hele optie uitschakelen
kan ik, maar ik zou liever gewoon dat programma toegang geven...

Iemand ideeën?

Bedankt ;-)
System II

Re: Gebruikersaccountbeheer
De eerste keer "uitvoeren als administrator" kiezen door rechts te klikken
op het programma. Daarna zal het vloeiend lopen verder.

Succes.

Ron

"Rafael" <Rafael@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> uitschakelen
> kan ik, maar ik zou liever gewoon dat programma toegang geven...

Rafael

Re: Gebruikersaccountbeheer
Helaas, als ik hier op klik, krijg ik hetzelfde kadertje te zien, waarna ik
op "doorgaan" klik. Hierna start het programma op. Als ik het later weer wil
starten, dien ik nog steeds te bevestigen. Het betreft trouwens het programma
"SyncBack". (Synchronisatie documenten naar USB schijf)

"System II" wrote:

> De eerste keer "uitvoeren als administrator" kiezen door rechts te klikken
> op het programma. Daarna zal het vloeiend lopen verder.
>
> Succes.
>
> Ron

koze

> [...]
> wil
> starten, dien ik nog steeds te bevestigen. Het betreft trouwens het

Via de rechtermuistoets naar de eigenschappen van het programma gaan en daar
opgeven dat het altijd met administrator rechten mag worden uitgevoerd.
Ko.

Rafael

Re: Gebruikersaccountbeheer
Helaas, ook dan blijft dit kadertje komen. Rechtsonder van het icoontje
blijft het schildje ook staan, en dit gaat blijkbaar niet weg, ook niet na
het aanpassen van de administrator rechten.

Nog andere mogelijkheden?

"koze" wrote:

> Via de rechtermuistoets naar de eigenschappen van het programma gaan en daar
> opgeven dat het altijd met administrator rechten mag worden uitgevoerd.
> Ko.

Andre

Re: Gebruikersaccountbeheer
Op Wed, 10 Oct 2007 11:14:02 -0700 schreef Rafael
> [...]

>starten, dien ik nog steeds te bevestigen. Het betreft trouwens het programma
>"SyncBack". (Synchronisatie documenten naar USB schijf)

Ik gebruik SyncBackSE en heb daar geen problemen mee, start gewoon op.

--

mvg, Andre
FluffyB

> [...]

> uitschakelen
> kan ik, maar ik zou liever gewoon dat programma toegang geven...

Op de site van 2BrightSparks heb je een document die wat oplossingen biedt.

http://www.2brightsparks.com/help/in...kb&article=213

Ik denk dat de manifest oplossing de meest voor de handliggende is. Waarom
ze dat programma niet echt Vista-compatible maken is mij een raadsel.

Rafael

Re: Gebruikersaccountbeheer
Hartelijk dank FluffyB!

Dom van me om niet eerst op hun site te zoeken. Ik heb inderdaad de manifest
oplossing toegepast. Het schildje blijft nog bij het icoontje staan
voorlopig, maar het programma start vlot op.