verbinding internet

Yvonne

verbinding internet
Ik heb Vista op mijn pc, en zodra ik de pc heb aangezet en alles is
opgestart, start ook gelijk de netwerkverbinding al, zonder dat ik daar zelf
iets voor doe, tenminste dat geeft het icoontje rechts onderin de balk aan.
Ook zijn er zonder dat ik ook maar 1 programma heb geopend, 56 processen
bezig.

Kan iemand mij zeggen of dit anders kan, en wanneer er zoveel processen
draaien in "ruststand" of dat de pc vertraagd??

gr Yvonne
FluffyB

Re: verbinding internet

"Yvonne" <Yvonne@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
>
> Kan iemand mij zeggen of dit anders kan, en wanneer er zoveel processen
> draaien in "ruststand" of dat de pc vertraagd??

Heb jij een A-merk notebook of pc? Mijn Ultitmate hier draait 45
processen.. Het is standard practice van merken om crapware te installeren.
Idem bij bv printers.

Het is evident als jij een Intel Quad 6xxx hebt dat deze processen
performance niet te veel gaat be´nvloeden.

Wat is je Vista Performance Index?

Yvonne

Re: verbinding internet

"FluffyB" wrote:

> [...]

> Idem bij bv printers.
>
> Het is evident als jij een Intel Quad 6xxx hebt dat deze processen
> performance niet te veel gaat beïnvloeden.

FluffyB,

> Ik heb een heb een 5 mnd oude pc, met standaard vista home premium erop, een intel d processor en de performance index is 2.9

Yvon

ikke

Re: verbinding internet
Mijn pak en bel van drie jaar oud heeft een prestatieindex van 1. Hij is
sneller met Vista als met XP. Alles doet het en vlot. Er draaien 15
processen op de achtergrond waarvan de sidebar het meeste van de cpu vraagt.
56 processen is ver overdreven. Maar bij een nieuwe pc krijg je vaak
allerlei voorgeinstalleerde software geleverd die allemaal draaien denk ik.
Download maar eens het programma 'RegSupreme", dan krijg je een goed
overzicht van wat je er allemaal uit kan gooien. Kan het programma voor je
doen. Niet vergeten het programma zelf ook weer te deinstalleren.

Henk