Update Foutcode 8007007B

dran

Update Foutcode 8007007B
Hallo............
Heb juist voor mijn OS Vista ultimate de update's opgehaald.
Maar bij KB938127 en KB930178 wil het niet lukken, krijg de melding mislukt
met een Foutcode 8007007B
Wat kan ik hier aan doen s.v.p.
Groetjes, Nard.

Jake

Re: Update Foutcode 8007007B

"dran" <nard@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> Heb juist voor mijn OS Vista ultimate de update's opgehaald.
> Maar bij KB938127 en KB930178 wil het niet lukken, krijg de melding

De foutcode invoeren by search en dan krijg je aan de rechterkant van je
scherm gedetailleerde instructies hoe je het probleem moet oplossen.
suk6

"Jake" <santman@planet.nl> wrote in message

> [...]

> De foutcode invoeren by search en dan krijg je aan de rechterkant van je
> scherm gedetailleerde instructies hoe je het probleem moet oplossen.

Invoeren bij help and support

koze

Re: Update Foutcode 8007007B

"dran" <nard@nospam.invalid> schreef in bericht
> [...]
> Heb juist voor mijn OS Vista ultimate de update's opgehaald.
> Maar bij KB938127 en KB930178 wil het niet lukken, krijg de melding

Deze optie uitvoeren:
http://support.microsoft.com/kb/939399/en-us

nog geen nederlandsche vertaling van.

Ko

dran

Re: Update Foutcode 8007007B

"koze" <koze@nospam.nospam> schreef in bericht

> "dran" <nard@nospam.invalid> schreef in bericht

> Deze optie uitvoeren:
> http://support.microsoft.com/kb/939399/en-us
>
> nog geen nederlandsche vertaling van.
>

> Ko

Heb deze optie uitgevoerd in cmd met het command: fsutil resource
setautoreset true c:\
na de Enter kreeg de melding De bewerking is voltooid.
Heb de computer opnieuw opgestart en geprobeerd apart de update's te
installeren.
Maar het was noppes dus weer mislukt.
Nard.

koze

> [...]

> na de Enter kreeg de melding De bewerking is voltooid.
> Heb de computer opnieuw opgestart en geprobeerd apart de update's te

Dan zou ik even contact opnemen met MS dit is nl de foutmelding :

0x8007000B
-2147024885
COR_E_BADIMAGEFORMAT
The format of the DLL or executable being loaded is invalid

Dat kan verschillende oorzaken hebben, is er nog wel genoeg ruimte op de
harddisk?
Je zou schijfopruiming kunnen proberen (voor alle gebruikers!!) daarna
nogmaals de update proberen, werkt dat niet dan contact opnemen met
Microsoft.
Ko.

dran

> [...]

> Je zou schijfopruiming kunnen proberen (voor alle gebruikers!!) daarna
> nogmaals de update proberen, werkt dat niet dan contact opnemen met

Heb gedaan wat je schrijft maar nog geen resultaat.
Hoe gaat dat om contact op te nemen met MS?
Heb dat nog nooit gedaan vandaar de vraag.
Nard.

koze

> [...]

> Heb gedaan wat je schrijft maar nog geen resultaat.
> Hoe gaat dat om contact op te nemen met MS?
> Heb dat nog nooit gedaan vandaar de vraag.

Via deze site, je klikt op het item waar je mee wilt proberen werkt dat niet
kun je aangeven dat je contact wilt opnemen.
http://windowshelp.microsoft.com/Win...l/default.mspx