Bestanden kwijt na upgrade

Berrie

Bestanden kwijt na upgrade
Wie kan mij helpen

Probleem: na een Upgrade van xp naar Vista ben ik de map documenten en de al
de emails kwijt deze zijn niet 1 op 1 over gegaan, van de email kan ik dit
nog een beetjes begrijpen (outlook express naar windows mail) maar de map
documenten is ook zoek.

Wie weet in welke map de oude documents en settings worden geplaatst binnen
vista na een upgrade ik kan ze niet vinden.

Groet,
Berrie
Mamamegs

Re: Bestanden kwijt na upgrade
It happens that Berrie formulated :
> [...]
>
> Wie weet in welke map de oude documents en settings worden geplaatst
> binnen vista na een upgrade ik kan ze niet vinden.

In theorie zou je Documenten map gewoon onder C:\Users\<username> te
vinden moeten zijn na een upgrade. Documents and Settings is in Vista
een 'junction', die je niet kan openen. Deze verwijst naar de User- of
Gebuikersmap.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

FluffyB

Re: Bestanden kwijt na upgrade

"Berrie" <Berrie@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> binnen
> vista na een upgrade ik kan ze niet vinden.

Ik heb weinig ervaring met upgrades (te duur) maar het zou me verwonderen
dat een Vista upgrade je mails verwijderd. Fact is natuurlijk dat Vista een
locatie-wijziging heeft doorgevoerd. Het pad naar Windows Mail bestanden is
: c:\gebruikers\usernaam\AppData\Local\Microsoft\Win dows Mail
Je adresboek gaat wel ergens anders net zoals in XP. Zoek naar een .wab
bestand. Ik werk niet met Windows Mail.

Mark Veldhuis

Re: Bestanden kwijt na upgrade
In article <8FB4254F-A039-4B38-B22B-CB812DEB29C5@microsoft.com>,
Berrie@discussions.microsoft.com says...
> [...]
>
> Wie weet in welke map de oude documents en settings worden geplaatst binnen
> vista na een upgrade ik kan ze niet vinden.

Staat er op je schijf een map met de naam "windows.old" (zonder
aanhalingstekens)?
Zoja, dan is daar alles terug te vinden wat op je systeem stond voor de
upgrade.

Mark Veldhuis.
Berrie

"Mark Veldhuis" wrote:

> [...]

> aanhalingstekens)?
> Zoja, dan is daar alles terug te vinden wat op je systeem stond voor de

Mark,

Ik ga hier vanavond even naar kijken.
Zit zelf niet achter die pc maar een familielid

Jullie horen nog van mij.

Gr
Berrie