onze excuses

ConS

onze excuses
Goededag,
Een vraag die wellicht zijdelings te maken heeft met Vista-instellingen.
Ik heb via de translation van Google Japanse veilingsites bekeken.
Na enkele honderden koopjes bekeken te hebben, werd dit plotseling gestopt.
Ik kreeg en nu - enkele dagen later - krijg ik nog steeds, onderstaand
bericht.
Heb m'n hele netwerk gescand, en het is volkomen clean.
Mag ik een suggestie van een van u wat ik met dit bericht aanmoet en wat de
oplossing zou kunnen zijn?
Hartelijk dank,
Cornelis
Onze excuses...
... we kunnen uw verzoek momenteel niet verwerken. Een computervirus of
spyware-programma stuurt ons automatische verzoeken, en het ziet ernaar uit
dat uw computer of netwerk hiermee is ge´nfecteerd.

We proberen u zo snel mogelijk weer toegang te geven, dus u kunt het over
korte tijd weer proberen. Probeert u intussen een antivirus- of
antispyware-programma om virussen en andere schadelijke software van uw
computer te verwijderen.

Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien.

Allert Kikkert

Re: onze excuses
ConS wrote:
> [...]
> computer te verwijderen.
>
> Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien.

Hoi,

Als je geen vast ip nummer hebt, je router een nieuw ipnummer laten
aanvragen.

Succes ermee.

--

vr.gr. Allert
http://members.home.nl/a.kikkert/
FluffyB

Re: onze excuses

"ConS" <cslokkers@home.nl> schreef in bericht
> [...]
> computer te verwijderen.
>
> Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien.

Interessant! Heb vandaag identieke vraag gehad en geen Vista maar XP Pro's.
Moet je een captcha ( you know: een letter of cijfer code) invullen om
verder te doen?

Re: onze excuses
ConS schreef op 8-10-2007 20:48:
> [...]
> computer te verwijderen.
>
> Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien.

Contact met @Home opnemen ?

ConS

Re: onze excuses
Nee, hoef geen cijfer/lettercode in te vullen.
Het is overigens een Google-bericht (Karel )

"FluffyB" <fluffybee@telenet.be> schreef in bericht

> "ConS" <cslokkers@home.nl> schreef in bericht

> Interessant! Heb vandaag identieke vraag gehad en geen Vista maar XP
> Pro's. Moet je een captcha ( you know: een letter of cijfer code)
> invullen om verder te doen?

Johhny

Re: onze excuses
het ziet ernaar uit dat uw computer of netwerk hiermee is ge´nfecteerd.

Dat vind ik niet vreemd als jij zo je E-mailadres in de nieuwsgroep
te grabbel gooit.

Johnny