Windows Media Center vs Digitenne

Ronald Kloek

Windows Media Center vs Digitenne
Ik heb digitenne voor mijn laptop (acer Aspire 9423wsmi) het digitenne
device is een Enysee E30 plus.
Het bijgevoegde programma werkt goed maar is een beetje traag met het
schakelen tussen de tv kanalen.
Nu wil ik het via WMC laten werken.
Maar ik stuit op het volgende probleem.
Hij herkent digitenne device en digitenne kanalen wel, maar geen
kanalenlijst om beeld te krijgen.
Ik snap hier helemaal niets meer van.
Welke techneut of iemand met de zelfde opstelling kan mij hiermee helpen.
Bij voorbaat mijn dank.
Ron.

Ronald Kloek

Re: Windows Media Center vs Digitenne
is er nu niemand die mij kan helpen met dit probleem?

Ronald Kloek schreef op 18-10-2007 17:53:
> is er nu niemand die mij kan helpen met dit probleem?
> "Ronald Kloek" <r.kloek@zonnet.nl> schreef in bericht

Blijkbaar niet .... maar kijk zelf eens (wel even eerst fins leren ;-) )
en geen spelfout maken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...Zoeken&me ta=

Wilfred

> is er nu niemand die mij kan helpen met dit probleem?
> "Ronald Kloek" <r.kloek@zonnet.nl> schreef in bericht

Hoi,

Ik heb datzelfde probleem ook gehad, heb dus een speciale Digitenne voor de
computer gekocht, maar het werkte gewoon niet. KPN aan de lijn gehad,
contact gehad met de leverancier van het apparaat, maar helaas, niemand kon
mij helpen. Uiteindelijk het apparaat maar terug gebracht naar de Primafoon,
waar ik zonder problemen mijn geld terug kreeg, maar niemand had hier de
"gouden tip" voor.

Succes,

Wilfred

Ronald Kloek

Re: Windows Media Center vs Digitenne
het is toch te gek dat het alleen werkt met de anysee software en niet met
windows media center?
ach we wachten maar af als servicepack 2 uitkomt misschien dat hij het dan
wel doet met WMC.
voorlopig moeten we het maar doen met de bestaande software van anysee.
Ik heb perfect beeld, alleen het schakelen tussen kanalen gaat heeeeel
traag.
En mischien een tip voor andere gebruikers van deze opstelling,
als je bv discovery kijkt en hij valt steeds stil dan moet je het bovenste
deel van het antennetje inschuiven dan blijft hij bij mij wel stabiel.
En bij andere kanalen bv nostalgie net de antenne voledig uitschuiven maar
onder eenhoek van bijna 45 graden zetten.