Probleem met update

Louis

Probleem met update
Ik heb hier in de nieuwsgroep gelezen dat er vier update's voor vista waren
uitgekomen.
Ben deze gaan ophalen op de site van Microsoft.
Nu heb ik er drie zonder problemen kunnen installeren maar bij de vierde
stokte de computer bij het herstarten.
Het betreft KB941649 (Windows6.0-KB941649-x86.msu)
De installatie schijnt goed te gaan maar als ik de computer dan herstart dan
blijft het balkje wat normaal vrij snel van links naar rechts gaat haperen
ik heb dit ongeveer tien minuten aangekeken en daarna in veilige modus
geprobeerd op te starten ook dit lukte niet dan maar het laatste goede start
moment ook dat leverde een haperende balk op.
Ik kon niets anders doen dan een systemherstel via de installatie dvd.
Waarbij opgemerkt dat bij een controle van het systeem er geen fouten werden
geconstateerd.
Ik ben wel benieuwd of er iemand enig vermoeden heeft wat er mis gaat.

Alvast bedankt voor de reactie's mischien komt er wel iemand met de
oplossing.

Gr. Louis

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: Probleem met update
"Louis" <lschalk@hccnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> werden geconstateerd.
> Ik ben wel benieuwd of er iemand enig vermoeden heeft wat er mis gaat.

Geen oplossing, maar je bent niet de enige met dit probleem. Kijk anders
zelf maar even:
http://groups.google.com/groups?q=KB...=1&sa=N&tab=wg

Jetze Mellema (MS MVP)

Dirkonly

Re: Probleem met update
Heeft iemand heir al een oplossing voor gevonden?
Massimo

Re: Probleem met update
Hallo!

On Fri, 16 Nov 2007 05:31:34 -0800 (PST), Dirkonly
<dirkonly@gmail.com> wrote:

>Heeft iemand heir al een oplossing voor gevonden?

Nou ja zeg, je geeft helemaal niet aan waar het precies om gaat.
Hier zal je vast overvloedige reacties op krijgen (niet).

Massimo
Dirkonly

Re: Probleem met update
Je hebt gelijk
Ik kan de update maar niet installeren. Niet in veilige modus niet als
hij afsluit. Ik heb geen idee waarom niet en het is erg vervelend. Ik
heb hem ondertussen verborgen maar het zit me nog steeds dwars.

Re: Probleem met update
Dirkonly schreef op 19-11-2007 15:46:
> [...]
> hij afsluit. Ik heb geen idee waarom niet en het is erg vervelend. Ik
> heb hem ondertussen verborgen maar het zit me nog steeds dwars.

*Welke* update ..... oef ....

Dirkonly

Re: Probleem met update
On 19 nov, 16:26, karelV <kar...@degroeten.local> wrote:
> Dirkonly schreef op 19-11-2007 15:46:> Je hebt gelijk

> *Welke* update ..... oef ....

Het betreft KB941649 voor vista 32

Zie hierboven...

Re: Probleem met update
Dirkonly schreef op 21-11-2007 9:35:

> Het betreft KB941649 voor vista 32
>
> Zie hierboven...

Offline geprobeerd?
http://www.microsoft.com/downloads/d...2-acba698aa675

Wat is de foutmelding (foutcode 0x???????? bijvoorbeeld)

Dirkonly

Re: Probleem met update
Ik heb het handmatig geprobeerd en ik heb de help file bij de fout
code gevolgd (Code 80070002) maar geen positief resultaat. Ik heb de
update nu verborgen maar baal ervan dat ie niet gewoon ge´nstalleerd
kan worden.