E-mail - contactpersonen

WillyC

E-mail - contactpersonen
Hoe komt het dat ik geen nieuwe groepsbestanden meer kan maken voor mijn
contactpersonen?
Ik heb er reeds 4 maar kan er geen bijmaken: de vermelding "nieuw
groepsbestand" verschijnt niet.

Re: E-mail - contactpersonen
WillyC schreef op 8-10-2007 9:49:
> Hoe komt het dat ik geen nieuwe groepsbestanden meer kan maken voor mijn
> contactpersonen?
> Ik heb er reeds 4 maar kan er geen bijmaken: de vermelding "nieuw
> groepsbestand" verschijnt niet.

Die optie hoort te staan in de (donkerblauwe) werkbalk van Windows
Contactpersonen.
Als die optie weg is, probeer dit dan:
Start - (programma's) - Windows Contactpersonen . Klik nu rechts in een
leeg deel en kies 'Deze map aanpassen' , dan tab Aanpassen.
Dan kies je daar onder 'dit type map als sjabloon gebruiken voor:'
'Contactpersonen' .
[eventueel ook vinkje voor 'deze sjabloon ook op alle submappen toepassen'].
Nu moeten de goede kopjes weer komen in de werkbalk.

In het engels:
http://www.howtogeek.com/howto/windo...ying-in-vista/

WillyC

Re: E-mail - contactpersonen
Aan KarelV: hartelijk dank; uw procedure heeft gewerkt!

"karelV" wrote:

> [...]
> [eventueel ook vinkje voor 'deze sjabloon ook op alle submappen toepassen'].
> Nu moeten de goede kopjes weer komen in de werkbalk.

gert

Re: E-mail - contactpersonen

Ik lees met belangstelling deze oplossing maar als ik dit volg dan verandert
de map Documenten eveneens en die wil ik houden zoals voorheen. Dus als ik
daarna opnieuw de map documenten aanpas met slabloon documenten dan verandert
opnieuw de map contactpersonen. In de map contactpersonen gebruik ik het
sjabloon contactpersonen met beeld details. In de map documenten wil ik
sjabloon documenten gebruiken met beeld details. Maar beiden behouden kan
niet, vista verandert dan alle mappen, ook al vink ik uit "toepassen op alle
submappen". Iemand een oplossing voor dit ? Noch op de helpsite van vista
noch via google iets over gevonden.

Bedankt voor een oplossing terug

Re: E-mail - contactpersonen
gert schreef op 6-11-2007 12:09:
> [...]
> submappen". Iemand een oplossing voor dit ? Noch op de helpsite van vista

Dit geprobeerd?:
http://www.vistabits.nl/mapinstellin..._onthouden.htm

gert

Re: E-mail - contactpersonen
Amaai karelV, dit is wel snel gereageerd ! Echt geweldig, het probleem is
verholpen ! Dit had ik nooit gedacht om zo snel een oplossing te hebben.
Eerst dacht ik om niet te registreren en zo op de site, maar je ziet, het
heeft me geweldig geholpen. Echt geweldig !

Bedankt nogmaals en misschien tot een volgende keer.

Gert