Vista ready boost

Jake

Vista ready boost
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een 2 GB flash drive, m.a.w kan ik
een betere performance verwachten?
Mijn huidige systeem werkt met reeds 4 GB Ram memory en met de flash drive
zou dit dus 6GB worden.

Hans Schuts

Re: Vista ready boost
Op Sun, 7 Oct 2007 21:52:47 +0200, "Jake" <santman@planet.nl> schreef:

> [...]
>een betere performance verwachten?
>Mijn huidige systeem werkt met reeds 4 GB Ram memory en met de flash drive

Verwacht er geen wonderen van. De snelheidswinst, als die er al is,
zal te verwaarlozen zijn.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Mark Veldhuis

Re: Vista ready boost
In article <uOdibuRCIHA.4496@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>, santman@planet.nl
says...
> [...]
> een betere performance verwachten?
> Mijn huidige systeem werkt met reeds 4 GB Ram memory en met de flash drive

Uit wat ik gelezen heb over readyboost maak ik op dat je geen
verbetering gaat merken als je systeem al zoveel RAM heeft. In sommige
gevallen wordt zelfs een verslechtering gemeld.
Toen mijn systeem nog 1 GB. RAM had heb ik ook een tijdje readyboost
gebruikt. En ik heb de snelheid niet gemeten, maar 'gevoelsmatig' was
mijn systeem inderdaad iets langzamer dan sneller.
Readyboost is trouwens *geen* extra geheugen dat je er bij zet, denk dus
niet dat je met een 2 GB. flashdrive op 6 GB. RAM uitkomt.

Mark Veldhuis.
Johhny

Re: Vista ready boost

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Verwacht er geen wonderen van. De snelheidswinst, als die er al is,
> zal te verwaarlozen zijn.
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Heb jij daar gebruikerservaring mee of is het weer een
loze kreet van een gesjeesde leraar van een jongetjesschool.

Johnny

Hans Schuts

Re: Vista ready boost
Op Mon, 8 Oct 2007 00:57:51 +0200, "Johhny"
<johnnybgood@nospam.com.invalid> schreef:

>Heb jij daar gebruikerservaring mee of is het weer een
>loze kreet van een gesjeesde leraar van een jongetjesschool.

Word jij ooit nog eens volwassen, of blijf jij alleen dit soort
zinlozed reacties geven op normale postings? Nee, het antwoord lees ik
niet meer, doe geen moeite, sukkel!
--

Hans Schuts
Jake

Re: Vista ready boost

"Jake" <santman@planet.nl> wrote in message
> [...]
> ik een betere performance verwachten?
> Mijn huidige systeem werkt met reeds 4 GB Ram memory en met de flash drive

Bedankt voor de informatie. Ik heb nu een test gedaan met een geleende
Kingston Data Traveller USB 2.0 4 GB flah drive, en heb inderdaad moeten
vasstellen dat er totaal geen verschil is met en zonder deze flasdrive.

Cnut

Re: Vista ready boost
"Jake" <santman@planet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Kingston Data Traveller USB 2.0 4 GB flah drive, en heb inderdaad moeten
> vasstellen dat er totaal geen verschil is met en zonder deze flasdrive.

http://www.planet.nl/planet/show/id=...8077/sc=96907d
test;
http://www.pcworld.com/zoom?id=13174...able&zoomIdx=4
Met een 4 GB systeem merk je van readyboost helemaal niks.

Happy Life

Re: Vista ready boost
Johhny schreef in deze groep op 8-10-2007 0:57:
> "Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Heb jij daar gebruikerservaring mee of is het weer een
> loze kreet van een gesjeesde leraar van een jongetjesschool.
>
> Johnny

Een tijdje terug waren we hier gewoon vriendelijk!

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

De meeste mensen praten het langst over gebeurtenissen waarvan ze zeggen
er sprakeloos van te zijn