Re: Vista lijkt tegen te vallen.

Jaap

Re: Vista lijkt tegen te vallen.
Onverdeeld enthousiast ben ik ook nog niet over Vista. Er zitten zeker
handigheidjes in die XP niet heeft. Ook XP heeft, en had zeker bij het
uitkomen ervan, z'n nukken.
Ik heb op mijn inmiddels versleten pc destijd een paar keer W98
ge´nstalleerd. (gedowngrade). Maar ja, omdat ik van mening was dat een nieuw
OS beter moet zijn dan z'n voorganger ben ik het blijven proberen. En na
enige tijd was XP tot een prima OS geworden.
Ik verwacht dat met Vista ook. Ik heb ook Knoppix en Ubuntu en andere Linux
versies geprobeerd , wat er erg lekker uitziet, maarja, uniformiteit he. Je
collega's hebben een mooi programmaatje of leuk spelletje wat het bij jou
dan niet doet. Dus maar weer terug naar Windows. Zo zal het wel blijven gaan
denk ik.
Mijn punt is wel dat ik Vista zal blijven gebruiken in de
wetenschap(verwachting?) dat het allemaal wel goed zal komen met Vista.

Jaap

Ramen bieden je een blik op de wereld. Ik wil deuren!!

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Dat standpunt had ik ook, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om me
> voor mijn verjaardag een nieuwe laptop cadeau te geven (Acer Aspire 9920).
> Vista werkt prima, alleen het installeren van een Speedtouch 580 kon niet
> onder Vista worden moest minimaal Windows 98 zijn. DUH!)
> --
>
> Wim Hekken ;-)

Jawade

Re: Vista lijkt tegen te vallen.
In article <7FA5C13F-7D1D-4A47-8523-A5A501BB0E7C@microsoft.com>, Jaap <jaapvdham@ornage.nl> says...
> [...]
> Mijn punt is wel dat ik Vista zal blijven gebruiken in de
> wetenschap(verwachting?) dat het allemaal wel goed zal komen met Vista.

Dat geloof ik ook. Het is meestal zo geweest dat een nieuw OS
tegen de grenzen van de hardware aanzat, en ik heb ook vaak een
jaartje later pas het nieuwe OS genomen. Dan heb je weer snellere
en grotere hardware en de meeste fouten zijn dan uit het OS. Ik
nam in 1996 W95 en in 2002 XP. En volgend jaar neem ik Vista. Ik
heb hem al wel, maar niet voor dagelijks gebruik.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Bootmanager ook voor Vista
Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl