Synschronisatie fout

Donkie15

Synschronisatie fout
Ik probeer mijn MDA Touch telefoon te synchroniseren met mijn desktop met
Vista Home Premium en krijg de volgende foutmelding:

Bureaubladsynchronisatie kan niet worden voltooid. Verklein de grootte van
uw postvak. Verwijder hiertoe een aantal items en mappen en probeer het
nogmaals

Ik heb echter aangegeven emails niet te willen synchroniseren.

Hoe kun je de grootte van het postvak verkleinen (ik gebruik Outlook 2002,
waar zich overigens geen mails in bevinden) ?

Jason from Betuwe

RE: Synschronisatie fout
Zelfde melding hier bij TyTn II: ik gebruik wel Outlook 2007 en heb mijn
postvak maar eens opgeschoond. Geen verschil...

"Donkie15" wrote:

> [...]
>
> Hoe kun je de grootte van het postvak verkleinen (ik gebruik Outlook 2002,
> waar zich overigens geen mails in bevinden) ?

Huib

Re: Synschronisatie fout
Hallo,
Bedankt voor de info.
De eerste naam die ik koos was nogal ongelukkig, dus wordt het ingrijpen in
het register of verwijderden en herbeginnen (ik realiseer me dat ik dan alle
gegevens onder die account kwijt ben).

Groeten
Huib
"Jason from Betuwe" <Jason from Betuwe@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:F0F094E9-3EB6-4F74-8675-A024E27C6BBE@microsoft.com...
> Zelfde melding hier bij TyTn II: ik gebruik wel Outlook 2007 en heb mijn
> postvak maar eens opgeschoond. Geen verschil...

Jason from Betuwe

Re: Synschronisatie fout
Ik heb inmiddels opgezocht wat de foutcode eigenlijk betekent. Het komt erop
neer dat het hele proces gewoon te lang duurt. Je kan de verbinding verbreken
en weer starten, dan gaat het daarna goed staat ergens...
Ik heb op het apparaat en op de PC alle 'partnerverbanden verwijderd, daarna
de telefoon weer aangesloten en laten synchroniseren. Na een heel lange tijd
was alles OK. Daarna kreeg ik de melding weer. Telefoon uitgezet, aangezet en
de verbinding werd weer hersteld en warempel, nu gaat het zonder
foutmeldingen!
Misschien heb je er iets aan.