aanmelding gebruikersnaam en wachtwoord, windows mail

mick

aanmelding gebruikersnaam en wachtwoord, windows mail
Bij windows mail kun je bij communities vragen stellen en antwoorden geven.
Als ik hier in wil, wordt altijd gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Als
ik dit heb ingevuld en een vraag aanklik om het antwoord te lezen, komt de
melding altijd terug. Ik kan ook niets openen.
Ik heb het wachtwoord al eens gewijzigd, maar helaas!
Ook heb ik gezien dat de vragen en antwoorden maar gaan to 23 september.
Meer mails zijn niet meer ontvangen via communities.
Iemand een suggestie?
Mamamegs

Re: aanmelding gebruikersnaam en wachtwoord, windows mail
mick presented the following explanation :
> [...]
> Ook heb ik gezien dat de vragen en antwoorden maar gaan to 23
> september. Meer mails zijn niet meer ontvangen via communities.

Een echte nieuwslezer gaan gebruiken, zoals Mesnews of Forte Agent. Ook
Thunderbird kan beter uit de voeten met nieuwsgroepen dan Windows Mail.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

mick schreef op 7-10-2007 15:20:
> [...]
> Ook heb ik gezien dat de vragen en antwoorden maar gaan to 23 september.
> Meer mails zijn niet meer ontvangen via communities.

Voor het lezen/schrijven in Windows Communities via Windows Mail is
_geen_ gebruikersnaam en wachtwoord vereist.
Windows Mail: extra - accounts - selecteer Windows Communities - knop
Eigenschappen - tabblad Servers. Daar geen vinkje voor 'Voor deze server
is aanmelding vereist'. Alleen op het tabblad Algemeen je 'naam' en een
(fake)e-mail adres invullen.

Voor oudere berichten, zie
http://www.microsoft.com/communities...s/default.aspx
[Dutch - Windows Client - Windows Vista]

Mamamegs

Re: aanmelding gebruikersnaam en wachtwoord, windows mail
on 7-10-2007, karelV supposed :

> [...]
>
> Voor oudere berichten, zie
> http://www.microsoft.com/communities...s/default.aspx
> [Dutch - Windows Client - Windows Vista]

Als ik het goed heb wordt er naar je LiveID gevraagd.(Microsoft
Passport) Let dus op dat je met de _juiste_ gegevens inlogt!
Maar dan nog, je kunt ook zonder dat je een LiveID hebt gewoon gebruik
maken van de Communities. Dit is namelijk alleen nodig om een
waardering
aan een post te geven.