Opstarten van thirht part programma's in vista blijkt toch problemen te geven.

albatros

Opstarten van thirht part programma's in vista blijkt toch problemen te geven.
Sinds ik vista is er al veel over problemen geschreven.
Maar oplossingen blijven uit.

Op geregelde basis zijne r programma's van derden die na installatie perfect
werken, maar na een tijdje plots zich anders gedragen.
Ze starten op maar komen niet tevoorschijn.
zo heb ik er al 3 van die programma's die geregeld deze problemen tonen.
Na heropstart blijken deze programma's dan wel op te starten.
Toch raar dat dit na een tijdje goed werken plots optreed.

Via google stel ik vast dat dit niet zomaar een probleemje is, maar een
algemeen probleem dat bij vista optreed.
De ene met dit programma en de andere met dat programma.

Maar steeds komt het treug naar voren.
Ik heb een sterk vermoeden wanneer het bij mij optrad.

Na een download van updates voor vista.
alleen heb ik nog neit kunnen uitvissen welke update mij deze bezorgd heeft.

Weet iemand hier iets over?
Ik gebruik vista home premium (32 bit).

tia

albatros

Oplossing ? : Opstarten van thirht part programma's in vista blijkt toch problemen te geven.
Wat een gerommel, en dit zonder reacties.
Velen gaven al weer dat er iets scheeld als men op bepaalde momenten
programma's van derden opstart.
Ze zijn actief maar je ziet ze niet.
Met firefox kan je zelfs geen 2de sessie starten, terwijl dit anders normaal
wel kan.

Wat kan dit toch zijn?
Onlangs schakelde ik de gebruikersaccountbeheer uit.
Dit om van een melding vanaf te geraken.
Op dat moment was firtefox actief maar was niet te zien.
Verschillende keren heropgestart maar steeds hetzelfde.
Daarom toch even op IE (of het ei van colombus voor MS) overgegaan.
Door een progje te hebben geinstalleerd via admin. maar toch en melding
krijgend at het steeds toestemming moest hebben om te starten.

Dus even het gebruikersbeheeraccount uitgeschakeld.
Na heropstart, bleek dat ik firefox terug kon starten enz ien, en dit wel
meerdere keren achter elkaar.

Dus mijn andere programma's die ik ook niet meer gebruikte omdat ik daarmee
hetzelfde voorhad als met firefox gestart.
En wat blijkt ze draaien perfect.

Wat is eigenlijk dat gebruikersaccountbeheer voor iets?
Iets om ons tegen te houden andere producten te gebruiken dan MS?

Daarom zal vanaf nu bij mij het gebruikersaccount uit blijven staan.

Lang leve Vista.