HP 3210 All in one

Leo

HP 3210 All in one
Pas bij de Aldi Pc gekocht met Vista.Alles lukt doch de printer krijg ik
niet aan de praat.
Melding-Usb wordt niet herkend.Op diverse aansluitingen geprobeerd...nog
geen resultaat.
Ook via de HP site kon ik geen resultaat boeken...wel is het icoontje
verschenen bij de printer hardwear,en heb hem aan gevinkt als eerste
printer...toch komt er geen velletje papier uit .
Wie zou mij kunnen helpen ?
vr.gr.Leo
HP Fhotosmart-3210-All in one-

Bertje

Re: HP 3210 All in one
> [...]
> verschenen bij de printer hardwear,en heb hem aan gevinkt als eerste
> printer...toch komt er geen velletje papier uit .

Hoe heb je installeert???

Normaal eerst de CD erin en pas aansluiten als
je door de software gevraagt wordt de Printer
aan te zetten...

--
gr
Bertje

Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)
Masterman

Re: HP 3210 All in one
> [...]
> bij de printer hardwear,en heb hem aan gevinkt als eerste printer...toch komt er

Drivers ophalen bij HP dan zal het wel lukken denk ik.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/s...oduct=43 9488

--
Nico

Rudi Moyaers

Re: HP 3210 All in one
Beste,

Heb hetzelfde probleem gehad bij een HP 7160.
Door snel te zijn toch eerst de USB aangesloten, zonder eerst de installatie
te doen door middel van de CD, en de USB-printer dan pas aan te sluiten
wanneer daar om gevraagd wordt.

Oplossing:
Doe een systeemherstel
Start de installatie doormiddel van de CD
USB printer aansluiten wanneer daar om gevraagd wordt
Probleem zou dan moeten zijn opgelost

mvg
Rudi Moyaers