Probleem met snelkoppelingen verwijderen

kris

Probleem met snelkoppelingen verwijderen
Hallo,
Ik heb nu Windows Vista en er is een heel irritant probleem.
Wanneer ik een programma verwijder waarvan de snelkoppeling nog op het
bureaublad staat dan blijft die snelkoppeling staan, en wanneer ik die dan
probeer te verwijderen komt er een bericht op met als boodschap dat hij het
item niet kan vinden en dat het zich niet meer in een bepaalde map bevindt.
Is hier geen oplossing voor? Natuurlijk kan je nu zeggen verwijder telkens
eerst de snelkoppeling... maar soms vergeet ik dit toch en wat dan?
mvg
Jawade

Re: Probleem met snelkoppelingen verwijderen
In article <22DF5D09-E882-43C7-A969-962367F85AD5@microsoft.com>, =?Utf-8?B?a3Jpcw==?= <kris@discussions.microsoft.com> says...
> [...]
> Is hier geen oplossing voor? Natuurlijk kan je nu zeggen verwijder telkens
> eerst de snelkoppeling... maar soms vergeet ik dit toch en wat dan?

Het is een slordigheidje van zo'n programma dat 'ie de
snelkoppeling niet ook verwijdert. Je verwijdert de software toch
wel via het configuratiescherm?

Misschien lukt het via de opdrachtprompt.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Bootmanager ook voor Vista
Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl
Andre

Op Sat, 6 Oct 2007 08:20:00 -0700 schreef kris <kris@discussions.microsoft.com>:

> [...]
>Is hier geen oplossing voor? Natuurlijk kan je nu zeggen verwijder telkens
>eerst de snelkoppeling... maar soms vergeet ik dit toch en wat dan?

Helpt F5 drukken niet ...

--

mvg, Andre
~PCfreak©~

Re: Probleem met snelkoppelingen verwijderen
Op Sat, 06 Oct 2007 17:59:42 +0200, schreef Andre <me@privacy.invalid>
het volgende.

>Helpt F5 drukken niet ...

Je bent me net voor

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
ikke

Re: Probleem met snelkoppelingen verwijderen
Nee helpt niet. Welkom bij de club. Opstarten met de dos prompt. Ga naar het
betreffende bureaublad en daar wissen. Dat functioneerd bij mij goed. Op een
andere manier krijg ik het hier niet weg.