Administrator en Bericht niet meer weergeven

hanneke

Administrator en Bericht niet meer weergeven
Ik heet wel Administrator maar kan toch niet alle functies aanklikken (bijv.
Vertrouwde sites toevoegen).

Daarnaast krijg ik als ik op internet surf steeds de melding: Als u
informatie naar deze zone (Internet) verzendt, is het mogelijk dat anderen
die informatie zien. Wilt u doorgaan?
Dan staat er al een vinkje voor: Dit bericht in het vervolg niet meer
weergeven (ik kan het vinkje wel weghalen en weer aanvinken)
Tenslotte staat er een JA en een Nee knop (of ik door wil gaan).

Dit bericht verschijnt elke keer opnieuw ondanks het aanvinken van Niet meer
weergeven..
FluffyB

Re: Administrator en Bericht niet meer weergeven

"hanneke" <hanneke@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Tenslotte staat er een JA en een Nee knop (of ik door wil gaan).
>
> Dit bericht verschijnt elke keer opnieuw ondanks het aanvinken van Niet

De naam zegt niks natuurlijk. De eerst aangemaakte gebruiker in Vista is een
beheerder met beperkte rechten. (Administrator Aproval Mode). En de echte
Administrator is uitgeschakeld.

Je probleem met toevoegen van Vetrouwde sites heeft niks mee te zien. Er
is iets met je zone instellingen, denk ik.

Wat wel kan uitprobeeren : bij Internet Opties-> Geavanceerd -> Opnieuw
Instellen (onderaan) , IE7 herinstellen. Remember , IE7 gaat zich default
weer instellen. Toolbars en invoegtoepassingen ga je opnieuw moeten
installeren.

hanneke

Re: Administrator en Bericht niet meer weergeven
Dit is de oplossing gebleken: Rechtsklik op Internet Explorer en dan klikken
op Als administrator uitvoeren. Nu werkt het vinkje wel en krijg ik die
irritante melding niet meer!