HID Non-User Input Data Filter

Geert

HID Non-User Input Data Filter
heeft iemand enig idee hoe ik aan deze update kan geraken. Als ik naar
windows update ga zegt hij dat mijn computer up-to-date is en ik zie nergens
een mogelijkheid om optionele updates te intalleren.

Mamamegs

Re: HID Non-User Input Data Filter
Geert submitted this idea :
> heeft iemand enig idee hoe ik aan deze update kan geraken. Als ik
> naar windows update ga zegt hij dat mijn computer up-to-date is en ik
> zie nergens een mogelijkheid om optionele updates te intalleren.

Heb je hem niet verborgen? Aan de linkerkant van het Windows Update
scherm staat een link om verborgen updates te herstellen.
Kijk ook eens in de update geschiedenis of die update niet al
ge´nstalleerd is.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Geert

Re: HID Non-User Input Data Filter

"Mamamegs" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:mn.244c7d7aa57e3079.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> scherm staat een link om verborgen updates te herstellen.
> Kijk ook eens in de update geschiedenis of die update niet al

Er staan geen updates verborgen voor mijn computer en hij is ook in de
geschiedenis niet weer te vinden

Geert schreef op 4-10-2007 20:41:

> [...]
> news:mn.244c7d7aa57e3079.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Er staan geen updates verborgen voor mijn computer en hij is ook in de

Voldoet jouw hardware dan wel aan de voorwaarden waarop je die update
aangeboden krijgt?:
"Wanneer u een draadloos aanwijsapparaat van Microsoft gebruikt dat
gebruikmaakt van Microsoft IntelliPoint-software op een computer met
Microsoft Windows XP Service Pack 2 (SP2)"
[http://support.microsoft.com/kb/911895]

Geert

Re: HID Non-User Input Data Filter

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> [...]
> gebruikmaakt van Microsoft IntelliPoint-software op een computer met
> Microsoft Windows XP Service Pack 2 (SP2)"

dit was een oplossing die ik gevonden heb op vistabits omdat mijn
screensaver niet meer werkt

Mamamegs

Re: HID Non-User Input Data Filter
Geert laid this down on his screen :
> "karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> dit was een oplossing die ik gevonden heb op vistabits omdat mijn
> screensaver niet meer werkt

Heb je een draadloze muis van Microsoft met IntelliPoint software?

news:mn.25007d7a91992e5d.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Geert laid this down on his screen :

> Heb je een draadloze muis van Microsoft met IntelliPoint software?

> [...]

Nope een gewone dell muis

Mamamegs

Re: HID Non-User Input Data Filter
Geert pretended :