Problemen met bereiken hotmail account

Danny

Problemen met bereiken hotmail account
Ik kan sinds een paar dagen mijn hotmail account niet meer bereiken via MSN
Messenger en www.hotmail.com.
Ik krijg dan de volgende melding:

Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de
volgende redenen:
- Er is een probleem opgetreden op de site
- De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

U kunt:

U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live
Network of het later nogmaals proberen op deze site.

Daarnaast kan ik eveneens sinds een paar dagen geen email meer verzenden
naar een hotmail account vanuit mijn normale emailadres via Outlook.
Ik krijg dan het emailbericht retour met de volgende melding:

This Message was undeliverable due to the following reason:

Your message was not delivered because the return address was refused.

The return address was "<****@chello.nl>"

Please reply to <Postmaster@chello.at> if you feel this message to be in
error.

Weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen? Ik gebruik Windows Vista
Home Premium.

Allert Kikkert

Re: Problemen met bereiken hotmail account
Danny wrote:

> Weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen? Ik gebruik Windows Vista
> Home Premium.

Hoi Danny,

Het schijnt dat er bij de hotmail webserver problemen zijn de laatste
tijd, en dat zulke problemen veroorzaakt die jij beschrijft. Daar kun je
zelf weinig aan doen, behalve een beetje geduld, en elke dag even kijken
of het weer werkt.

--

vr.gr. Allert
http://members.home.nl/a.kikkert/
Roelof

foutmelding 0x8002801c
Hoi,

Ik probeer een programma werkend te krijgen maar daarvoor moet ik de file
comctl32.ocx registeren.
Nu krijg ik constant de mededeling "comcl32.ocx is geladen maar de aanroep
naar DLLregisterservice is mislukt met als foutcode "0x8002801c"

Ik heb Zonealarm en spywareguard draaiend maar voor zover ik weet
controleren die dit soort wijzingen niet.

Wie heeft er een idee hoe dit op te lossen ?

Groetjes,

Roelof

Re: foutmelding 0x8002801c
Roelof schreef op 4-10-2007 14:07:
> [...]
> controleren die dit soort wijzingen niet.
>
> Wie heeft er een idee hoe dit op te lossen ?

Als échte administrator uitvoeren wellicht?
Start - typ in Zoekvak cmd - rechtsklik bovenin op cmd.exe en kies
'uitvoeren als administrator',
dan in het cmd-venster opgeven regsvr32 comctl32.ocx