e-mail programma van Vista

NiGHTSKY

e-mail programma van Vista
Beste mensen,

Ik heb een vraag over het e-mail programma van Vista.
Ik krijg vaak mailtjes van bijvoorbeeld kicken.com, Dumpert....., enz enz.
met daar in allerlei links naar filmpjes, plaatjes en andere dingen.
hier reageerd het phishing filter niet op!!! en kan het bericht gewoon
openen!!
Maar als ik de mailtjes wil door sturen of ik haal er een paar links uit die
ik door wil sturen dan word bij de ontvanger me**** het antie phishing
filter geactiveerd.
het zelfde geld als ik mailtjes van iemand krijg en er zit een link in dan
word bij mij ook het phishing filter geactiveerd.
ik begrijp dus niet waarom het phishing filter wel op het ene mailtje
reageerd en op een ander niet.

Ik kan dus nooit geen mailtjes meer versturen zonder dat bij mij of bij
andere gebruikers van Windows Mail van Vista dat vervelende filter begint te
zeuren
dit probleem had ik met Win XP en Outlook Express niet.
heeft iemand een idee hoe ik wel maltjes met links er in kan versturen
zonder dat het antie phishing filter over de zeur gaat.

Alvast bedankt
Gr.
NSKY

Re: e-mail programma van Vista
NiGHTSKY schreef op 4-10-2007 11:31:

> heeft iemand een idee hoe ik wel maltjes met links er in kan versturen
> zonder dat het antie phishing filter over de zeur gaat.

Zit _jij_ niet een beetje te zeuren, dit is nou al het derde identieke
bericht van jou :-(

Windows Mail - Extra - Opties voor ongewenste e-mail - tabblad phishing

NiGHTSKY

Re: e-mail programma van Vista
Het derde identieke bericht, ik wist niet eens dat ze zo vaak verstuurd
waren wand ik krijg steeds een melding dat ik me niet aan kan melden bij de
nieuws groep.
en ik zie mijn eigen bericht ook nergens staan....., dus sorry hoor!

Gr.
NSKY

NiGHTSKY schreef op 4-10-2007 11:56:
> [...]
> de nieuws groep.
> en ik zie mijn eigen bericht ook nergens staan....., dus sorry hoor!

Die 3 berichtenstaan er toch Úcht wel
http://www.microsoft.com/communities.../default.aspx?
Dutch - Windows Client - Windows Vista

NiGHTSKY

Re: e-mail programma van Vista
Ja je heb gelijk DAAR staan ze inderdaad wel ja. Maar ik gebruik Windows
Mail nieuwsgroepen en daar zijn ze BIJ MIJ tenminsten NIET in terug te
vinden.
hoewel ik daar met andere posts in de nieuwsgroep geen last van had!
maar goed als jij je er aan stoord dat een nog niet zo'n ervaren computer
gebruiker fouten maakt dan zal ik met alle plezier deze nieuws groep weer
verlaten hoor!

> Die 3 berichtenstaan er toch Úcht wel
> http://www.microsoft.com/communities.../default.aspx?
> Dutch - Windows Client - Windows Vista

Happy Life

NiGHTSKY schreef in deze groep op 4-10-2007 11:31:
> Beste mensen,
>
> Ik heb een vraag over het e-mail programma van Vista.

> Alvast bedankt
> Gr.
> NSKY

Nu weten we het wel!

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

- Hoe zorgt iemand die rekken verkoopt ervoor dat zijn winkel niet leeg
lijkt?