vista en toestemming gebruik programma's

thprevoo@home.nl

vista en toestemming gebruik programma's
Beste mensen, sinds kort gebruik ik Vista en ik wordt gek van die
schermen voor autorisatie gebruik. Ik heb de rechten als
administrator. Als ik een programma zoals verkenner wil gebruiken
krijg ik al dit scherm. Ook andere programma's die ik veel gebruik
worden op deze wijze afgeschermd. Kan ik dit soort irritaties tot het
verleden laten horen?

Graag jullie hulp en alvast bedankt.

TP

Re: vista en toestemming gebruik programma's
thprevoo@home.nl schreef op 4-10-2007 8:54:
> [...]
> krijg ik al dit scherm. Ook andere programma's die ik veel gebruik
> worden op deze wijze afgeschermd. Kan ik dit soort irritaties tot het

Met TweakUAC kom je een heel eind, zie:
http://www.ozet.nl/service/tips/tips...tschakelen.pdf

~PCfreak©~

Re: vista en toestemming gebruik programma's
Op Wed, 03 Oct 2007 23:54:00 -0700, schreef thprevoo@home.nl het
volgende.

> [...]
>krijg ik al dit scherm. Ook andere programma's die ik veel gebruik
>worden op deze wijze afgeschermd. Kan ik dit soort irritaties tot het

DL deze http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/ en je bent er vanaf.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
FluffyB

Re: vista en toestemming gebruik programma's

"~PCfreak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> Op Wed, 03 Oct 2007 23:54:00 -0700, schreef thprevoo@home.nl het
> volgende.

> DL deze http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/ en je bent er vanaf.

Eigenlijk nonsen hé. Als je niet ziet wanneer de beperkte admin elevatie
nodig heeft zit ge in weer in XP-landschap en kan je evengoed UAC
uitschakelen.
Voor powers users had een elevatie-whitelist wel interessanter geweest. Maar
goed, laat ze maar doen. Uit pure gemakszucht ga ik weer werk hebben om
Vista-pc't te onluizen :-)