Updaten wil niet

GHV

Updaten wil niet
Ik heb door onduidelijke reden een probleem met Vista.

Doordat het systeem niet goed liep en de Image niet teruggezet kon worden,
heb ik Vista opnieuw erover heen gezet.

Alles draait goed, maar de updates worden gedownload, maar willen niet
geinstalleerd worden. En zeworden telkens opnieuw maar aangeboden

Wie kan mij hulp geven om het probleem op te lossen.

Gerben

Wout van Os

Re: Updaten wil niet
Heb je geen systemherstel geprobeerd; Volgensmij moet je nu Vista geheel op
nieuw installeren (dus format c

"GHV" <g_h_van_der_veen@nospam.nl> schreef in bericht
> [...]
> geinstalleerd worden. En zeworden telkens opnieuw maar aangeboden
>
> Wie kan mij hulp geven om het probleem op te lossen.

GHV

Re: Updaten wil niet

"Wout van Os" <woutvanos@hotmail.com> schreef in bericht
> Heb je geen systemherstel geprobeerd; Volgensmij moet je nu Vista geheel
> op nieuw installeren (dus format c
>
> "GHV" <g_h_van_der_veen@nospam.nl> schreef in bericht

Ik vrees het ook.

Vanavond maar ff kieken

Gerben

Fred Vellekoop - Rotterdam

Re: Updaten wil niet
> [...]
> geinstalleerd worden. En zeworden telkens opnieuw maar aangeboden
>
> Wie kan mij hulp geven om het probleem op te lossen.

Zie: http://windowssecrets.com/comp/070927#story1.
Met de registeraanpassingen die het probleem oplossen

--
Met vriendelijke groet, Fred Vellekoop - Rotterdam
- - Reakties in de nieuwsgroep, mail wordt automatisch verwijderd - -

GHV

Re: Updaten wil niet

"Fred Vellekoop - Rotterdam" <Usenet-Trap@fredvell.dds.nl> schreef in
bericht news:4702d223$0$24400$5fc3050@news.tiscali.nl...
> [...]

> Met vriendelijke groet, Fred Vellekoop - Rotterdam
> - - Reakties in de nieuwsgroep, mail wordt automatisch verwijderd - -

Doordat er meer niet werkte heb ik alles er nieuw op gezet.

Bedankt.

Gerben