Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device en vista

JR

Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device en vista
Hoi,

Ik heb een medion PC en windows media center wil geen kanalen vinden. Type
kaart is Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device

Iemand een idee

Jan

~~ G.C ~~

Re: Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device en vista
Zoals velen met dit probleem, installeer de juiste Media Center encoder (
mainconcept)

http://www.mainconcept.com/site/deve...ion-17773.html

Kies de juiste versie voor Uw systeem

Succes

"JR" <xx.x.x@xx.xx> schreef in bericht
> [...]
>
> Ik heb een medion PC en windows media center wil geen kanalen vinden. Type
> kaart is Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device

Wim Hekken ;-)

JR schreef:
> Hoi,
>
> Ik heb een medion PC en windows media center wil geen kanalen vinden.
> Type kaart is Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device
>
> Iemand een idee

Zeker een kabel-TV aansluiting. De kanalen zitten vrijwel nooit in het
midden.
Je hebt dan in het kanalenoverzicht aanduidingen zoals 4+, 4- en 4
De plus geeft aan dat het kanaal hoger zit als de centrale zendfrequentie.
De min geeft aan, dat het kanaal lager zit als de centrale zendfrequentie.
Wanneer het teken ontbreekt, zit het op de centrale zendfrequentie.

De oplossing is om alle zenders met de hand op te zoeken :-(
--

Wim Hekken ;-)
Roelof

foutcode "o8x8002801c"
Hoi,

Ik probeer een programma werkend te krijgen maar daarvoor moet ik de file
comctl32.ocx registeren.
Nu krijg ik constant de mededeling "comcl32.ocx is geladen maar de aanroep
naar DLLregisterservice is mislukt met als foutcode "0x8002801c"

Ik heb Zonealarm en spywareguard draaiend maar voor zover ik weet
controleren die dit soort wijzingen niet.

Wie heeft er een idee hoe dit op te lossen ?

Groetjes,

Roelof

JR

Re: Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device en vista
Bedankt. Dit werkt.

Enig Idee hoe de afstandsbediening werkende te kijgen?

Jan

"~~ G.C ~~" <gcgc@telenet.invalid.be> schreef in bericht
> Zoals velen met dit probleem, installeer de juiste Media Center encoder
> [...]

JR

Re: Creatix SAA7134, Hybrid Capture Device en vista

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> [...]
> Wanneer het teken ontbreekt, zit het op de centrale zendfrequentie.
>
> De oplossing is om alle zenders met de hand op te zoeken :-(

Hoe manueel aanpassen?

Wim Hekken ;-)

JR schreef:

> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Hoe manueel aanpassen?

Dat staat ongetwijfeld in het manual/HELPbestand.
--

Wim Hekken ;-)