eerlijk delen

ikke

eerlijk delen
Hallo
Ik wil als administrator graag alle rechten hebben over de pc en bestanden
en mappen. Ik krijg dat echter met delen en machtigingen niet voor elkaar.
Kan nog steeds oa de map "documents en settings" niet openen.

wie heeft hier raad.?

~PCfreak©~

Re: eerlijk delen
Op Tue, 2 Oct 2007 14:35:43 +0200, schreef "ikke"
<brooddeeg@hotmail.com> het volgende.

> [...]
>en mappen. Ik krijg dat echter met delen en machtigingen niet voor elkaar.
>Kan nog steeds oa de map "documents en settings" niet openen.

Niemand, want die zijn niet te openen, als je goed kijkt heeft die map
een snelkopp-pijltje, die map en nog een aantal andere hebben hetzelfde.
Dit zijn mappen om compatible te blijven met XP en verwijzen naar de
nieuwe map-structuur van Vista, niets meer en niets minder en zijn
helemaal leeg. Zonder die mappen zou jij geen prog kunnen installeren.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
ikke

Re: eerlijk delen
Ok. Maar dan heb ik een probleempje.
Ik heb 2 accounts op de pc. 1=administrator dat ben ik dus.
2= die kleine meid van mij.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik als admind het bureaublad van account
2 en de programma's kan aanpassen.
Onder XP deed ik dat via dokuments en settings ----> bepaalde user
Groetjes Henk

"~PCfreak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

~PCfreak©~

Re: eerlijk delen
Op Tue, 2 Oct 2007 18:00:33 +0200, schreef "ikke"
> [...]

>2= die kleine meid van mij.
>Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik als admind het bureaublad van account

Graag onderaan replyen.

Kan ik je niet bij helpen, ik werk niet met Vista.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
ikke

Re: eerlijk delen
dat deden we in 1970.
Nu hoef ik niet meer 10 keer dezelfde tekst te zien.
Iemand die nieuw inlogd begint maar van onder af aan.

> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Masterman

Re: eerlijk delen
> dat deden we in 1970.
> Nu hoef ik niet meer 10 keer dezelfde tekst te zien.
> Iemand die nieuw inlogd begint maar van onder af aan.

<knip>
kun je ook weg knippen waar je niet op antwoord toch.
Maar ja niet willen schijnd het tegenwoordig te zijn.
Dit wilde ik even kwijt. :x

--
Nico

~PCfreak©~

Re: eerlijk delen
Op Tue, 2 Oct 2007 18:51:40 +0200, schreef "ikke"
> [...]

>dat deden we in 1970.
>Nu hoef ik niet meer 10 keer dezelfde tekst te zien.
>Iemand die nieuw inlogd begint maar van onder af aan.

Is goed.
PLOINK

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
ikke

Re: eerlijk delen
Vind ik een goed idee. Maar waarom zou je dan onderaan quoten.?
Kun je net zo goed alles laten staan en bovenaan quoten.
Want jij raakt hier de spijker op zijn kop.

"Masterman" <master.man@nospam@hccnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Kun je net zo goed alles laten staan en bovenaan quoten.
> Want jij raakt hier de spijker op zijn kop.

<Knip>

Dus jij geeft eerst antwoord en dan lees je de brief pas.
Nou ge ziet maar.

--
Nico

~PCfreak©~

Re: eerlijk delen
Op Tue, 02 Oct 2007 20:44:34 +0200, schreef Masterman
<master.man@nospam@hccnet.nl> het volgende.

>Dus jij geeft eerst antwoord en dan lees je de brief pas.
>Nou ge ziet maar.

Idd, en als je die 3 zinnetjes van hem leest weet hij het verschil
tussen een quote en reply niet eens.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl