vraagje

rita

vraagje
Hallo,

Ik heb een vraag over windows vista
Heb sinds gisteren een groot probleem,kan namelijk niet meer alle mails die
in verwijderde items staan leegmaken
Er blijven 43 items instaan waar ik de vermelding krijg Windows Mail heeft
een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer
of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer
het opnieuw
Mijn pc is pas 3 maanden oud en heb nog een zee van geheugen erop staan
is er iemand die mij in begrijpelijke taal kan vertellen wat ik daaraan kan
doen

gr,rita

Hans Schuts

Re: vraagje
Op Tue, 2 Oct 2007 03:43:01 -0700, rita
<rita@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>is er iemand die mij in begrijpelijke taal kan vertellen wat ik daaraan kan

Ik citeer wat ik via Google heb gevonden:

"Eerst en vooral een backup maken van je Windows Mail folder.

1. Sluit Windows Mail
2. verwijder de Backup subdirectory in de Windows Mail folder
(C:\users\jouw naam\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\)
3. Verwijder het bestand WindowsMail.MSMessageStore in de Windows Mail
folder
4. Herstart Windows Mail

Nu zal Windows Mail alle berichten repareren in een herstelde mail
folder.
Nadien kan je die gerepareerde folders naar jouw lokale folders
overbrengen."

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl

Re: vraagje
rita schreef op 2-10-2007 12:43:
> [...]
> is er iemand die mij in begrijpelijke taal kan vertellen wat ik daaraan kan

Zie:
http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm
(Download the 941090 package now)

rita

Re: vraagje
Hallo,Karel

Hartelijk bedankt dat heeft gewerkt hopelijk blijft het ook zo

gr,rita