Foto's, films en muzie verdwenen?

Peter

Foto's, films en muzie verdwenen?
Hallo,
Ik merkte opeens dat in mijn folders Pictures en Music alle files zijn
verdwenen! Het vreemde is dat, wanneer ik bij eigenschappen van de folder
Pictures kijk, ik wel zie dat er 2,5 GB aan geheugen gebruikt wordt door die
folder (precies zoveel als mijn foto's gebruiken). Ook mijn favorites is
leeg.

Ik heb al geprobeerd om "hidden"files te laten afbeelden, maar dan zie ik
nog steeds niet mijn files......
Weet iemand een oplossing?

Re: Foto's, films en muzie verdwenen?
Peter schreef op 1-10-2007 15:09:
> [...]
> leeg.
>
> Ik heb al geprobeerd om "hidden"files te laten afbeelden, maar dan zie ik

Staan de rechten nog goed ingesteld voor die mappen? Rechtsklik erop -
Eigenschappen - tabblad Beveiliging

Peter

Re: Foto's, films en muzie verdwenen?
Hoi karelV,
Ik heb de rechten van de folder bekeken. Vanuit mijn mailprogramma (Eudora)
krijg ik namelijk de melding dat een bestand niet meer beschreven kan worden
door het programma, omdat het waarschijnlijk "read only" is. Ik heb aan alle
users van de folders alle bewerkingen toegestaan, maar ook dit helpt niet.

Vreemd genoeg is mijn folder C:\User\... etc niet zichtbaar in de verkenner.
Als ik echter in de verkenner typ: c:\User en dan een enter geef, zie ik die
map opeens wel staan.

Als ik het venster sluit en weer open is de folder weer weg......

Peter schreef op 2-10-2007 11:02:
> [...]
> map opeens wel staan.
>
> Als ik het venster sluit en weer open is de folder weer weg......

Heeft de map c:\user of c:\user\peter spontaan het Hidden-attribuut
(Verborgen) gekregen?

Peter

Re: Foto's, films en muzie verdwenen?
Je hebt gelijk. Vreemd omdat ik dat niet zelf gedaan heb......
Ik dacht trouwens dat, omdat hidden was aangevinkt, de hidden files juist
wel afgebeeld werden.
Dank je wel in ieder geval.
Peter