Partitie in Vista maken

Larbi Khetouta

Partitie in Vista maken
Ik wil een tweede partitie maken om een vista 64 naast vista 32 bit te
installeren. Parttition magic is niet vistacompatibel. dus ik gebruik de
vista schijfbeheer...bij het kiezen van 'volume verkleinen' krijg ik een
venster die niet reageerd ',gesloten blijft. Resultaat ? geen resultaat! Kan
me iemand helpen?
Alvast bedankt
Larbi

Hans Schuts

Re: Partitie in Vista maken
Op Sun, 30 Sep 2007 23:14:43 +0200, "Larbi Khetouta"
<Larbi.Khetouta@scarlet.be> schreef:

> [...]
>venster die niet reageerd ',gesloten blijft. Resultaat ? geen resultaat! Kan

Je probeert de partite te verkleinen waarop Vista zelf draait, dat zal
wel niet mogelijk zijn. Misschien lukt het als je opstart in de
veilige mode en anders zul je een opstartcd van een partitieprogramma
dat wel Vista-compatible is moeten gebruiken, b.v. van Acronis.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Detmer

Re: Partitie in Vista maken

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> veilige mode en anders zul je een opstartcd van een partitieprogramma
> dat wel Vista-compatible is moeten gebruiken, b.v. van Acronis.

Jawel,
De partitie verkleinen waarop Vista is ge´nstalleerd is wel mogelijk. Ik heb
het gedaan met Vista Utimate. Er is echterc wel een beperking, ik kon het
tot maximaal de helft verkleinen. Als het venster niet werkt is er dus iets
anders aan de hand.
m.vr.gr.
Detmer

Johnny

Re: Partitie in Vista maken
Beter niet reageren op H.Schuts, die man roept maar wat !

Rob

Re: Partitie in Vista maken

"Johnny" <johnnybgood@nospam.com.invalid> schreef in bericht
news:4700e5c6$0$30331$6c4159fb@news.tweaknews.nl.. .
> Beter niet reageren op H.Schuts, die man roept maar wat !

Hetzelfde geldt anders voor jou ook. Hans Schuts weet wel degelijk waarover
hij het heeft. Alleen zijn belerende toon valt bij mij en vele anderen
verkeerd. Als dat eens zou veranderen dat is hij, volgens mij, best te
pruimen.

Rob

Oh ja, jij vliegt uiteraard per direct mijn ballenbak in.

Jake

Re: Partitie in Vista maken

"Larbi Khetouta" <Larbi.Khetouta@scarlet.be> wrote in message
> [...]
> vista schijfbeheer...bij het kiezen van 'volume verkleinen' krijg ik een
> venster die niet reageerd ',gesloten blijft. Resultaat ? geen resultaat!

Dit gaat perfect met Acronis Disc Director (zoals met Partition Magic wat we
vroeger in XP gebruikten, maar wat (helaas) niet compatble is met Vista )

Jawade

Re: Partitie in Vista maken
In article <4700f468$0$32655$e4fe514c@dreader13.news.xs4all.n l>, Rob <Rob@xs2all.nl> says...
> [...]

> hij het heeft. Alleen zijn belerende toon valt bij mij en vele anderen
> verkeerd. Als dat eens zou veranderen dat is hij, volgens mij, best te

Weet hij waarover hij het heeft? Dan moet je toch maar eens
teruglezen. Het lijkt er inderdaad op dat hij maar wat roept.
En dat is niet voor het eerst.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Bootmanager ook voor Vista
Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl